עסקי ספורט

ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור לארבע האולימפיאדות הבאות

ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור לארבע האולימפיאדות הבאות (אחרי פריז 2024). מנכ"ל הערוץ, תומר תורג'מן: "ערוץ הספורט ימשיך להיות הבית של שידורי האולימפיאדה והספורטאים הישראלים"
מערכת ice | 
נבחרת ערוץ הספורט לאולימפיאדת טוקיו (צילום יוסי צבקר ויוליה טייץ)
בקיץ 2024 ערוץ הספורט ישדר את אולימפיאדת פריז וכעת מתברר כי הערוץ רכש את זכויות השידור לארבע האולימפיאדות שיגיעו אחרי פריז 2024. האולימפיאדות המדוברות הן אולימפיאדת לוס אנג'לס 2028, בריסביין 2032 ושתי אולימפיאדות החורף שיתקיימו במילאנו וקורטינה ד'אמפצו 2026 ו-2030. הערוץ רכש את הזכויות מידי ערוץ Eurosport  של Discovery.
במסגרת ההסכם ישדר ערוץ הספורט מאות שעות סיקור של אולימפיאדות הקיץ והחורף תוך ליווי המשלחות והספורטאים הישראליים ומתן חווית שידור אולטימטיבית לצופים בישראל.

קנצ'י בלוסוויק, סמנכ"ל ההפצה והפיתוח העסקי, SEE NEE MED Israel, Warner Bros. Discovery, אמר: "אנו שמחים להמשיך להעניק את זכויות השידור לשותף הנוכחי שלנו בישראל, ערוץ הספורט. בכך הצופים הישראלים לא יחמיצו ולו רגע אחד מהמשחקים האולימפיים והספורטאים האהובים עליהם".
תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט, מסר: "ערוץ הספורט ימשיך להיות הבית של שידורי האולימפיאדה והספורטאים הישראלים, וישדר את כל המשחקים בעברית, עם מיטב השדרים והפרשנים גם בשנים הבאות. נמשיך לספק לחובבי הספורט תכנים אטרקטיביים ולתמוך בספורט הישראלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה