עסקי ספורט

האקזיט של מכבי נתניה: 2.3 מיליון אירו מטורקיה על עדן קארצב

אחרי שכמעט ועבר לשחק ברוסיה בקיץ, נמכר היום כדורגלן נבחרת ישראל עדן קארצב בקבוצת בשאקשהיר מאיסטנבול שבטורקיה, תמורת 2.3 מיליון אירו. 15% מהסכום יעבור למכבי תל-אביב
מערכת ice | 
עדן קארצב (צילום ויקיפדיה)
כדורגלן מכבי נתניה ונבחרת ישראל עדן קארצב (22) עובר לשחק בקבוצת בשאקשהיר מאיסטנבול שבטורקיה. ההעברה סוכמה היום בין המועדונים תמורת סכום של 2.3 מיליון אירו ב-4 תשלומים. יחד עם בונוסים ופרמיות עתידיות על פי השתלבות השחקן, הסכום עשוי להגיע גם ל-2.8 מיליון.
השחקן הישראלי ממריא כבר היום לבדיקות הרפואיות בקבוצתו החדשה בטורקיה. יחד עם זאת מכבי נתניה לא תיהנה לבדה מתמורת העסקה, שכן כאשר עבר אליה ב-2021 ממכבי תל-אביב, הבטיחה לעצמה האחרונה סך של 15% ממכירה עתידית של השחקן – 345 אלף יורו לפני הפרמיות.

בהודעה שפרסם היום המועדון נכתב: "מועדון הכדורגל מכבי נתניה סיכם עם קבוצת בשאקשהיר הטורקית על העברתו של הקשר עדן קארצב לשורותיה. אנו רוצים להודות לעדן קארצב שגדל במועדון וחזר אליו בתחילת השנה שעברה לשנה וחצי מרגשות, בהן היה חלק חשוב ובלתי נפרד מהצלחת הקבוצה והפך לשחקן משמעותי בנבחרת ישראל. תודה עדן ובהצלחה!"
מועדון בשאקשהיר עשה היסטוריה ב-2020 כשזכה לראשונה באליפות טורקיה. נכון להיום הקבוצה מדורגת במקום השלישי בטורקיה, 8 נקודות פחות מהמוליכה גלאטסראיי.
עדן קארצב היה אמור לעבור לחו"ל כבר בקיץ האחרון, לאחר שכבר נסגרה העברתו לדינמו מוסקבה הרוסית תמורת 2.6 מיליון אירו. אולם העסקה בוטלה כעבור זמן קצר בגלל הגבלות בהעברת כספים שהוטלו על רוסיה, מה שמנע מהמועדון הרוסי להעביר את התשלום הראשון. לבסוף מכבי נתניה הודיעה על ביטול העסקה ועל חזרתו של קארצב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה