עסקי ספורט

מעבר מפתיע: קארצב עובר לרוסיה תמורת 2.8 מיליון אירו

קארצב ימריא הבוקר (רביעי) למוסקבה, יחתום על חוזה לארבע שנים וצפוי להשתכר בסכום של - 500 אלף דולר ל
מערכת ice | 
עדן קארצב (צילום ויקיפדיה)
עדן קארצב (22), המשחק בקבוצת הכדורגל מכבי נתניה נרכש על ידי לדינמו מוסקבה מהליגה הרוסית בסכום הקרוב ל- 2.8 מיליון אירו ויישתכר ב- 550 אלף דולר לעונה. הקשר, ייצא הבוקר (רביעי) לרוסיה מלווה בסוכנו אבי נמני ובועז גורן שגם מעורב בעסקה, ויחתום ל-4 שנים עם אופציה לשנה חמישית. המשא ומתן בין נציגו של קארצב לרוסים התמשך למעלה משבוע. לפי דיווחים בתחילה במכבי נתניה סירבו להצעת דינמו אך לבסוף הבינו כי השחקן נחוש לעזוב.
בעמוד הפייסבוק שלו קארצב כבר נפרד מאוהדי מכבי נתניה. בפוסט שפרסם לאחר פרסום המעבר כתב: "אוהדי מכבי נתניה היקרים, אני פונה אליכם אחרי שחדרתם לליבי בשנה האחרונה והפכתם אותי לאדם גאה ומאושר ובעיקר צהוב-שחור בלב ובנשמה. בימים האחרונים אני עומד לפני הגשמת חלום שאני לא מוכן לוותר עליו. חלום שבמכבי נתניה כולם – אייל (סגל) אלמוג (כהן) בני (לם) ניסו לשכנע אותי כמה וכמה פעמים להמתין איתו. אבל קיבלתי החלטה שאני שלם איתה, אני בדרך לאתגר הבא שלי”.
 
בשלב זה דינמו מוסקבה ממוקמת במקום החמישי בליגה הרוסית עם חמש נקודות במאזנה לאחר שלושה מחזורים.. מאמנה סלבישה יוקאנוביץ’, אימן את מכבי ת”א ב-2015.  כמו כן בימי ברית המועצות דינמו מוסקבה הייתה נחשבת לאחת הקבוצות הגדולות במדינה וזכתה ב-11 אליפויות, שבע פעמים בגביע הרוסי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה