עסקי ספורט

בשורות טובות לרונאלדו: ערב הסעודית תעלים עין מהחוק שלה

רונאדלו ובת זוגו יוכלו לחיות יחד בסעודיה למרות החוק האוסר על חיים משותפים של זוגות לא נשואים. "כבר לא אוכפים את זה"
מערכת ice | 
רונאלדו וזוגתו (צילום georginagio אינסטגרם)
כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגז יוכלו לחיות יחד בסעודיה, למרות החוקים במדינה האוסרים על זוגות לא נשואים לעשות זאת.
השחקן בן ה-37 הופיע במגרש ב-Mrsool Park עם בת זוגו ארוכת השנים ג'ורג'ינה וילדיהם. רונאלדו מעולם לא היה נשוי, מה שנראה היה שעשוי להוות בעיה עבורו ועבור רודריגז, בהתחשב בחוקים הסעודיים האוסרים בהחלט על 'חיים משותפים ללא חוזה נישואין'.
עם זאת, עורכי דין סעודים אמרו לסוכנות הידיעות הספרדית הבינלאומית EFE כי הרשויות "יעצימו עין" מזוג כוכבי העל שחיים יחד. עורך דין אנונימי אמר ל-EFE: "למרות שחוקי הממלכה עדיין אוסרים חיים משותפים ללא חוזה נישואין, הרשויות החלו לאחרונה להעלים עין ולא להעמיד אף אחד לדין. עם זאת, החוקים האלה עדיין משמשים כשיש בעיה או פשע."
עורך דין אחר הוסיף: "כיום הרשויות הסעודיות כבר לא מתערבות בעניין הזה - עבור גולים - למרות שהחוק אוסר על מגורים משותפים ללא נישואים".

מה שכן, רודריגז, שהיא אם לשניים מילדיו של רונאלדו, תצטרך להוציא ויזה כדי לחיות במדינת המפרץ מכיוון שהיא לא מקבלת אזרחות אוטומטית דרך נישואיה איתו.
הדוגמנית הארגנטינאית-ספרדית היתה לצד רונאלדו במשך חלק ניכר מהקריירה האחרונה שלו, ולאחרונה עלתה לכותרות במונדיאל.
רודריגז התבטאה נגד מנג'ר פורטוגל פרננדו סנטוס על שהשאיר את בן זוגה על הספסל רוב המונדיאל, שנגמר בהפסד מאכזב ברבע הגמר למרוקו. היא אמרה ל-44 מיליון העוקבים שלה שסנטוס קיבל את 'ההחלטה השגויה' לספסל את הקפטן, ותיארה אותו כ'שחקן הטוב בעולם'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה