עסקי ספורט

הבית החדש של רונאלדו בסעודיה נחשף, וזה המחיר שלו

שמונה חדרי שינה באחוזה מפוארת בשווי 14 מיליון יורו בשכונה יוקרתית, בריכת שחיה אולימפית ומפל בלובי. כך נראית הוילה החדשה של רונאלדו בסעודיה
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו באל נאסר (צילום אל נאסר)
כריסטיאנו רונאלדו חתם השבוע על החוזה הגדול בתולדות הספורט, עם מעברו לאל-נאסר הסעודית, שם ירוויח 200 מיליון יורו לעונה.
אחרי שזכה כמעט בכל תואר אפשרי והפך לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בהיסטוריה, בסעודיה אולי יוכל ליהנות ממעט יותר שקט וליהנות מכדורגל רגוע יותר. בין האימונים למשחקים הוא יוכל ליהנות עם משפחתו גם מאחוזת הפאר בה יתגורר.

לפי ה"דיילי מייל", רונאלדו ירכוש וילה ברובע אל מכה בשכונה מפוארת ליד עיר הבירה ריאד, והמחיר שלה הוא 14 מיליון יורו. הוילה היוקרתית, או ליתר דיוק טירה, מורכבת משמונה חדרי שינה. כל אחד מילדיו יוכל לקבל משלו, וגם יהיה מקום לאורחים.
ליד דלת הכניסה ניתז ידי המפל הממוקם בלובי. הווילה מתהדרת גם בבריכת שחייה אולימפית, כך שכאשר אין בית ספר, ילדיו של רונאלדו יוכלו לשחות כאוות נפשם. אגב, הבית קרוב גם לבית הספר הבינלאומי באל-נהל, שבו ילדיו ילמד, וגם לאצטדיון של אל נאסר המקומית.
היום התברר כי מי שציפה לראות את הופעת הבכורה של רונאלדו בליגה הסעודית ייאלץ להמתין, בעקבות עונש השעייה אותו צבר באנגליה. בעונה שעברה, בהפסד 1:0 של מנצ'סטר יונייטד לאברטון, רונאלדו ריסק טלפון של אחד האוהדים בדרכו לחדר ההלבשה, בעקבות אותה תקרית, ההתאחדות האנגלית קנסה את רונאלדו ב-50 אלף פאונד והשעתה אותו משני משחקים. תקנה של פיפ"א קבעה כי ענישה של השעייה תומר גם להתאחדות של מדינה אחרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה