עסקי ספורט

טירוף ליאו מסי נמשך: החדר בו ישן במונדיאל יהפוך למוזיאון

באוניברסיטת קטאר החליטו לשמר את החדר בו ישן ליאו מסי במונדיאל ויהפכו אותו למוזיאון: "על מנת שיוכלו לחזות בגדולה של השחקן שהגיע בחדר הזה להישגיו הגדולים ביותר במונדיאל"

מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי, pixabay)
ליאו מסי חווה את התקופה הטובה ביותר בקריירה שלו. הפרעוש רשם את ההישג הגדול ביותר שלו עד היום בקריירה העשירה ורבת ההישגים שלו, כאשר זכה במונדיאל עם נבחרת ארגנטינה לראשונה בקריירה שלו, אחרי ניצחון בדו קרב פנדלים על צרפת אחרי 3:3 מטורף ב-120, אחרי שמסי בעצמו כבש שני שערים.
מאז, מסי זוכה לכבוד של מלכים ואתמול (רביעי) נודע כי אוניברסיטת קטאר, שם מסי ונבחרת ארגנטינה שהו, הודיעו שהחדר בו התארח מסי יהפוך למוזיאון קטן. הקפטן שחלק ברוב הקריירה שלו במדי האלביסלסטה את החדר עם סרחיו אגוארו, קיבל את הכבוד מהקטארים, ובמוזיאון יוצגו כמה מפריטיו של כוכב פריז סן ז'רמן מהטורניר שנערך במדינה.
ראש התקשורת ויחסי הציבור של האוניברסיטה, חיטמי אל חיטמי, סיפר: "החדר בו מסי התארח יישאר ללא שינוי וישמש אך ורק לשימושם של מבקרים ולא לסטודנטים או שוהים במקום. חפציו של מסי יוצגו בפני הסטודנטים והדור שיבוא בהמשך, על מנת שיוכלו לחזות בגדולה של השחקן שהגיע בחדר הזה להישגיו הגדולים ביותר במונדיאל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה