עסקי ספורט

ליאו מסי לא יחזור לשחק השנה: מתי ישוב למגרשים?

אחרי חודש קשה של מונדיאל, פאריס סן ז'רמן חוזרת לליגה הצרפתית, וליאו מסי ימשיך לקבל מנוחה אחרי הזכייה האדירה עם ארגנטינה וישוב רק ב-2023. לעומתו, ניימאר ואמבפה כן עשויים לקבל דקות. אז מדוע הם כן והוא לא?
מערכת ice |  1
ליונל מסי (צילום פייסבוק/ ליונל מסי)
אחרי חודש אדיר של מונדיאל, כוכבי קבוצת פאריס סן ז'רמן, שחוו מונדיאל קשוח במיוחד, בעיקרם שחקני נבחרת צרפת בהם כמובן הכוכב הגדול של הנבחרת, קיליאן אמבפה, כוכב נבחרת ברזיל ניימאר, וכמובן איך לא, ליאו מסי הגדול, ששבר את הלב לכל הצרפתים אחרי ניצחון אדיר וזכייה במונדיאל עם ארגנטינה.
הקבוצה הפריסאית תשחק מחר (רביעי) לראשונה מאז יצאה לפגרה מול שטרסבורג במסגרת הליגה הצרפתית. על פי דיווח ב"לאקיפ" הצרפתי, ניימאר ואמבפה אמורים לקחת חלק במשחק, בעוד ליאו מסי יקבל מנוחה מהמאמן שלו ולא צפוי לשחק, ובכך הוא יחזור לשחק רק בשנה הבאה, כשהוא צפוי לחזור למגרשים במהלך חודש ינואר 2023. הסיבה לכך היא שניימאר ואמבפה ביקשו לחזור מיד למגרשים, כדי לשים את האכזבה מאחוריהם ולא לאבד את הקצב.
הקבוצה מעיר האורות שיחקה את משחקה האחרון במסגרת רשמית לפני 40 ימים, אבל בקבות המונדיאל הקשה שעברו רוב שחקניה, חלק גדול מהם כולל הפרעוש יקבלו כאמור מנוחה. דנילו פריירה, נונו מנדש ופרסנל קימפמבה עדיין מתאוששים מהפציעה, וככל הנראה לא ישובו לשחק. מאידך, גם אשרף חכימי, כוכב נבחרת מרוקו, אמור לקבל דקות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מישחק הוגן
    מירו 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באותה קבוצה משחקים שלוש שחקנים הכי טובים בעולם. אין ערך סופורטיבי
    סגור