עסקי ספורט

אוהד פרץ למגרש במחאה נגד המונדיאל בקטאר. צפו

אומרים שהגבול בין אומץ לטיפשות הוא מאוד דק. לא ברור מהו האוהד שפרץ למשחק בין פורטוגל לאורוגוואי כשהוא נושא דגל בצבעי הגאווה ולבוש חולצה מלאת מסרים, אך כן ברור שהוא הצליח להביך את הקטארים
מערכת ice |  1
האוהד שפרץ (צילום טוויטר)
מחאה נוספת במונדיאל בקטאר. אחרי מחאתם של שחקני נבחרת איראן שלא שרו את ההמנון לפני משחקם הראשון נגד אנגליה ומחאתם של שחקני נבחרת גרמניה שהצטלמו לפני משחקם הראשון נגד דרום קוריאה כאשר הם מסתירים את פיהם עם ידם הימנית, הגיעה מחאה נוספת.
אמש (שני) בדקה ה-50 במשחק של פורטוגל נגד אורוגוואי (0:2 לפורטוגל) פרץ אוהד למגרש כשהוא אוחז בדגל בצבעי הקשת של הקהילה הגאה תוך כדי שהוא לבוש בחולצה עם שני מסרים: בחלקו הקדמי "Save Ukraine" ובחלקו האחורי "Respect For Iranian Woman".
 
האוהד שפרץ למגרש במחאה נגד המונדיאל בקטאר (כאן 11)
פרטים על האוהד שפרץ אין וגם לא מה עלה בגורלו לאחר שנתפס מספר שניות לאחר שפרץ למגרש. כזכור, מארגני המונדיאל עושים ככל יכולתם, בשיתוף עם פיפ"א, למנוע מחאות כנגד המשטר בקטאר ובעיקר בנוגע לזכויותיהם של קהילת הלהט"ב.
עוד לפני המחזור הראשון, בפיפ"א איימו כי מחאת הקפטנים מהנבחרות האירופאיות, שרצו לענוד סרטים בצבעי דגל הגאווה ועליהם כתוב "One Love", תגרור עמה כרטיס צהוב לקפטן שיענוד את הסרט המדובר ונבחרתו תיענש (סנקציה שעד כה פיפ"א סירבה להתייחס אליה).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמיץ ביותר 3 מחאות במכה (ל"ת)
    זאב רמיאל 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור