עסקי ספורט

רעידת אדמה במכבי ת"א: ניקולה וויצ'יץ' עוזב אחרי 9 שנים

המנהל המקצועי של מועדון הכדורסל מכבי ת"א הדהים את כולם כשהודיע על פרישה בתום העונה הקרובה, לאחר 9 שנים בתפקיד. הנהלת מכבי: "סמכויותיו של ניקולה יחולקו בין מספר בעלי תפקיד קיימים בתוך המועדון"
מערכת ice | 
ניקולה וויציץ (צילום מתוך אינסטגרם מכבי תל אביב)
דרמה במועדון הכדורסל של מכבי תל-אביב: המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ' הודיע כי הוא יסיים את תפקידו בתום העונה, לאחר 9 שנים בתפקיד.
ההודעה המפתיעה של וויצ'יץ' באה במסיבת העיתונאים בתום משחק ההפסד לברצלונה אמש בהיכל מנורה מבטחים. וויצ'יץ (44) הגיע למכבי ת"א מקרואטיה כשחקן לפני כ-20 שנה ושיחק במדיה כחמש שנים, בהן זכה בשני גביעי אירופה. ב-2013 פרש ממשחק והגיע שוב לתל-אביב, הפעם כמנהל מקצועי.
כבר בעונתו הראשונה זכתה מכבי ביורוליג, אך לאחר מכן עברה מספר עונות קשות ללא אליפות בישראל - תוך שוויצ'יץ' זוכה לביקורת רבה מהפרשנים על הדומיננטיות הרבה שלו בבניית הקבוצה, שלא הוכיחה את עצמה. מאז חזרה מכבי לזכות באליפות בישראל, אך לא הגיעה להישגים ביורוליג.

במסיבת העיתונאים אמש אמר וויצ'יץ': עברו 30 שנה מאז שהכדורסל הגיע לחיי. הגיע הזמן שאקח זמן לעצמי. אחרי 16 שנה בהן מכבי תל אביב הייתה חלק מרכזי בחיים, בחודשים האחרונים חשבתי על עתידי בכדורסל. לכן, אני אעזוב את הקבוצה בסוף העונה. יש לי מחויבויות למכבי תל אביב, לבעלים, למשפחה ומעל לכל למשפחה. אני מרגיש כאילו אני צריך לקחת הפסקה".
"אני חושף את הרגשות שלי, והדברים החשובים בחיי היו מכבי והמשפחה שלי, המשיך וויצ'יץ', הם שני הדברים שהפכו אותי לשמח ביותר שיש העונה, אני בטוח שזה ימשיך בדרך אחרת ובכיוונים שונים. אני צהוב בנשמה עד הסוף. יש אתגרים גדולים לפנינו וקבוצה נהדרת, אנחנו יכולים להגיע להרבה דברים. אני בטוח שנגיע להישגים הגדולים ביותר, צריך להתרכז בזה עכשיו. נדבר על הכל בסיום העונה".
"אשאר אוהד מכבי", הבטיח וויצ'יץ', היא נתנה לי הרבה, יותר מכל מועדון בעולם. גדלתי בספליט אבל מכבי וישראל תפסו מקום מרכזי מאוד בחיי. אני מרגיש כאילו אני ישראלי".
הנהלת מכבי ת"א פרסמה הודעה אמש לאחר ההודעה של וויצ'יץ': "מועדון הכדורסל מבקש להודות לניקולה על המקצוענות והשקיפות שבה בחר להתנהל בנושא זה מול ההנהלה, האוהדים והתקשורת.  ניקולה היה וימשיך להיות חלק גדול ממשפחת מכבי וביחד עם הנהלת מכבי, ימשיך לפעול במרץ להשגת כל מטרות המועדון העונה. בתום העונה ולאחר תהליך חפיפה מסודר, סמכויותיו של ניקולה יחולקו בין מספר בעלי תפקיד קיימים בתוך המועדון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה