עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו כמעט פרש מכדורגל: "מה היה הטעם?"

בספר חדש על היריבות בין מסי לרונאלדו נחשפת האמת על ההתחלה הקשה של רונאלדו, ועל המכשולים הרבים שדווקא מאמינו ומוריו שמו בפניו בדרך להצלחה
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם)
ספר חדש המתמקד ביריבות של ליונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו חוזר אחורה להיסטוריה של השניים וחושף פרטים חדשים על התחלתו הקשה של רונאלדו בספורטינג. בספר נחשף כיצד רונאלדו היה הקורבן להתגרות רבה מצד חבריו לקבוצה ואפילו מצד אחד המורים שלו בבית הספר - הכול בכלל מוצאו המדיירי.
לפי הספר, לרונאלדו היה קושי רב לסיים את הלימודים בבית הספר, עוד לפני שהגיע לספורטינג רק בגיל 12. במהלך נעוריו נלקע לא פעם למריבות וקטטות ואף זרק כיסא לעבר מורה שצחק על סגנון הדיבור שלו, ששיקף את מוצאו. הקושי הרב גרם לו לגעגועים למשפחה.
לאחר שהגיע לספורטינג נטען כי מנהלי הספורט במועדון עודדו אותו להוציא ציונים טובים וניסו למנוע ממנו בכל מחיר להגיע לחדר הכושר יתר על המידה וזאת מתוך אידיאולוגיה של המועדון בנושא. רונאלדו מצדו לא התעניין בלימודים כי היה נעול על קריירה בכדורגל ואמר שאינו מתאים ללימודים ורצה לפרוש: "תמיד הרגשתי שאני לא מוכן לבית הספר, אז מה היה הטעם?". 
למרות זאת, מנהלי הספורט בקבוצה עדיין הלכו לקיצונים רבים כדיי למנוע ממנו ללכת לחדר כושר ורונאלדו התאים את עצמו לפעולות אלו. כשהיה מתגנב לחדר כושר כדיי להתאמן, הוא נתפס ורותק. לאחר מכן המשיך להכניס דליי מים למקלחות לאחר האימון על מנת להשתמש בהם כמשקולות - גם אלו נלקחו ממנו. הדבר גרם לו לצאת ולהתחרות במכוניות.
המאמן קרלוס ברונו נזכר בימיו המוקדמים של רונאלדו ואמר ש"הוא תמיד רצה יותר". יחד עם זאת, נדמה כי דווקא ההתעקשות שלו על אימונים רבים הם בין היתר אלו שהקנו לו את היכולות הפיזיות שלו שהפכו לסימן ההיכר שלו ולכך שבשנת 2003 עבר לאנגליה עבור חוזה של 12 מיליון פאונד. 
כמעט 20 שנה לאחר מכן, דווח היום כי רונאלדו זומן לסגל של המונדיאל בקאטאר - הפעם החמישית שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה