עסקי ספורט

הפרישה בדרך? מסי ורונאלדו ברגע שפל בכדור הזהב

טקס קבלת כדור הזהב, הפרס הנכסף ביותר בעולם הכדורגל, מתקיים ברגעים אלו אך אנחנו כבר יודעים בוודאות כי מי שלא יגיע לטקס השנה הוא הזוכה של שנה שעברה ליונל מסי, שאפילו לא הועמד לפרס המבוקש ביותר בתחומו
מערכת ice |  1
ליונל מסי (צילום פייסבוק/ ליונל מסי)
בתחילת חודש אוקטובר הכדורגלן ליונל מסי הודיע כי המונדיאל הקרוב בקטאר יהיה המונדיאל האחרון שלו וכעת זמן קצר לאחר מכן מסתמן כי לא רק ההודעה הזו היא אולי הסימן הראשון שמעיד על סוף הקריירה של מסי. פרס כדור הזהב הוא הפרס היוקרתי ביותר בעולם הכדורגל אך מי שנעדר מרשימת הזוכים בפעם הראשונה מזה שנים הוא מסי.
טקס קבלת הפרס של כדור הזהב מתרחש ממש ברגעים אלו במוצאי שבת אך הדירוג עבור 20 הכדורגלנים הטובים ביותר כבר פורסמה, כמובן ללא הזוכה הגדול. ברשימה הזו יש שתי הפתעות גדולות כאשר הראשונה היא שכריסטיאנו רונאלדו, בפעם הראשונה מזה 16 שנים, לא נמצא בעשירייה הפותחת והשנה הזו קיבל את מקום 20.
ההפתעה השנייה, אך אולי הצפויה במעט, היא העובדה שליונל מסי כלל לא דורג ולא קיבל מקום של מועמד לפרס הנכסף וזאת לאחר ששנה שעברה הוא היה הזוכה הגדול של הפרס הענק. בדומה לרונאלדו, מי שהיה "יריבו" לכדור מזה שנים רבות, מסי גם לא נמצא בעשירייה הפותחת מאז 2006. 
מי שכן צפוי לקחת את הפרס הגדול הביתה היום הוא החלוץ של ריאל מדריד קרים בנזמה וזאת על פי הדלפות רבות שהתרחשו. טרם זאת רבים האמינו כי היריבות העיקרית על הזכייה היא בין בנזמה לבין קיליאן אמבפה מפ.ס.ז'.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כותרת לא חכמה
    גיל תמיר 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאסתם כבר עם הכותרות הבומבסטיות שלכם!!! מה שפל בזה? האם פרישה או יציאה לפנסיה זה שפל? שפל זה רמת הכתיבה שלכם.
    סגור