עסקי ספורט

כוכב משחקי הכס כובש את ליגת האלופות: זה החיבור המפתיע

לאחר המשחק בין בנפיקה לפ.ס.ז' בליגת האלופות בשלישי האחרון, זו האחרונה זכתה לפגוש בשחקן מעולם אחר לגמרי בחדרי ההלבשה שלהם והוא לא אחר מאשר ג'ון סנואו ממשחקי הכס
מערכת ice | 
סרחיו ראמוס בראיון (צילום יח"צ)
בשלישי האחרון התקיים משחק נוסף במסגרת ליגת האליפות והפעם במסגרת הבית בו משחקת מכבי חיפה. המשחק התקיים בין קבוצת בנפיקה ובין קבוצת פ.ס.ז'. כידוע לזו האחרונה יש צוות שחקנים נוצץ במיוחד אך לצערם של רבים הם לא זכו לראות את החשוב מבינם, ליונל מסי שצפה מהקהל עקב תלונה על פציעה.
המשחק בין הקבוצות נגמר בשוויון 1-1 ומסתמן כי החלק המעניין הגיע דווקא לאחר המשחק היות וכוכב מעולם אחר לגמרי הגיע לברך את חברי קבוצת פ.ס.ז' האהובים עליו והוא לא אחר מאשר קיט הרינגטון, ג'ון סנואו ממשחקי הכס בשבילכם. 
הרינגטון הגיע לפגוש את שחקני הקבוצה וזכה להצטלם עם מסי ואשתו, שהעלתה גם את הפגישה לעמוד האינסטגרם שלה. אך מה שהרינגטון לא ציפה לו הוא שהשחקן סרחיו ראמוס יעניק לו את חולצתו ברגע מרגש במיוחד. 
כאמור, גם קבוצה ישראלית, מכבי חיפה, לוקחת חלק בליגת האלופות של שנת 2022. שלשום הקבוצה ניצחה 2-0 את מועדון הפאר המדשדש לאחרונה, יובנטוס, כאשר עומר אצילי, אשר ממשיך להימצא תחת אש מתמשכת עקב פרשת הקטינות, הבקיע את השער הראשון.
יחד עם זאת, דווקא במגרש הביתי, בליגה הישראלית מכבי חיפה הפסידה במפתיע לאחרונה מול קבוצת בניי ריינה וקבוצת הפועל ירושלים. לעומת זאת הקבוצה ניצחה לאחרונה את מכבי תל אביב 2-0.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה