עסקי ספורט

אחרי פיטר פלצ'יק: צרפתי צבי מאמצת ג'ודאית נוספת

חברת הבנייה צרפתי צבי מחזקת את התמיכה בענף הג'ודו לקראת האולימפיאדה: בנוסף לפיטר פלצ'יק, תתמוך מעתה גם בג'ודוקא מאיה גושן
מערכת ice | 
צרפתי סמדגה וגושן (צילום יחצ)
חברת היזמות והבנייה צרפתי צבי ובניו תתמוך לקראת האולימפיאדה הקרובה בג'ודוקא מאיה גושן, בת 22. החברה משקיעה בין היתר בפיטר פלצ'יק כבר כחמש שנים והיתה הראשונה לאמץ אותו עוד כשעבד כמאבטח, וכן משמשת אחת מנותנות החסות להפועל תל אביב בכדורסל ובכדורגל. בעבר נתנה חסות ראשית לקבוצת הכדורסל של מכבי ראשל"צ.
צרפתי צבי חתמה על הסכם עם גושן, אשר יקנה לה תמיכה חודשית עד סוף 2024. בעקבות ההסכם גושן תלבש מדים שיכלול את לוגו חברת צרפתי צבי ובניו. הקשר בין הצדדים נוצר על ידי מאמן נבחרת ישראל בג'ודו אורן סמדג'ה, שפנה לחברה בבקשה כי תתמוך בג'ודוקא.

לדברי משה צרפתי, מנכ"ל משותף של צרפתי צבי ובניו, "אנו פותחים את השנה ברגל ימין, ושמחים לתת לספורטאית הצעירה את הדחיפה הנחוצה. צרפתי צבי ובניו היא חברה משפחתית וכולנו אוהדי ספורט מושבעים, תמכנו במהלך השנים במספר קבוצות וספורטאים ואנו מתכוונים להמשיך לעשות זאת".
 
לדברי אורן סמדג'ה, מאמן נבחרת ישראל המשמש גם פרזנטור של צרפתי צבי ובניו: "זו חברה שבונים בה הצלחות, ושמים יסודות לבניית דור העתיד בג'ודו הישראלי. לוקחים ספורטאית צעירה בתחילת הדרך ומריצים אותה לקראת אולימפיאדת פריז. זה התחיל עם פיטר וממשיך עם מאיה, ומרגישים את המשפחתיות והנתינה. אני תמיד אומר שחברה שמאמצת ספורטאי תורמת הרבה מאוד לחברה הישראלית ולספורט הישראלי ואני גאה להיות חלק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה