עסקי ספורט

אבל בעולם הספורט: אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה הלך לעולמו

אחד משחקני הבייסבול הגדולים ביותר בהיסטוריה, פיט רוז, מלך החבטות של כל הזמנים, הלך לעולמו בגיל 83
מערכת ice |  1
פיט רוז (צילום טוויטר @FOX19Jeremy)
אבל נפל היום (שלישי) על עולם הספורט בארצות הברית, זאת לאחר שאחד משחקני הבייסבול הגדולים בעבר, פיט רוז, הלך לעולמו בגיל 83 בביתו שבלאס וגאס, ארצות הברית.
רוז נחשב לאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של המשחק, והוא למעשה מלך החבטות של כל הזמנים בליגת ה-MLB, ליגת הבייסבול הראשונה בטיבה, עם לא פחות מ-4,256 כאלה. רוז זכה שלוש פעמים ב'וורלד סירייס' יחד עם סינסינטי רדס ופילדלפיה פיליז, בשנים 1975, 1976 ו-1980. הוא נבחר לא פחות מ-17 (!) פעמים לאולסטאר.
בנוסף על כך, הוא היה ה-MVP של ה-'National League' וה-MVP של ה'וורלד סירייס'. אלא שהקריירה של רוז תיזכר הרבה בגלל הפרשיות החמורות איתן הוא התמודד. למעשה, רוז ייזכר הרבה בשל פרשת הימורים חמורים במיוחד במרכזה הוא עמד.
אחרי מספר שנים אדירות שלו, פיט רוז נתפס בפרשייה שטלטלה את עולם הספורט, אחרי שהתגלה כי הוא היה מהמר כבד, שלמעשה הימר על משחקים בהם הוא בעצמו שיחק כמעט על בסיס קבוע. בעקבות כך, הוא הורחק עד לסוף חייו ממשחק פעיל וסיים קריירה אדירה עם כתם שחור עליה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שכחתם....
    אמת 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לציין שהוא זכה שלוש פעמים בworld serious שזה אומר שלוש טבעות אליפות. בביסבול זה המון כי הזכיות מתחלקות בין הרבה קבוצות לאורך השנים. החבטה שלו כיסתה שטח נרחב מה home plate ועדיין שמרה על עוצמה. ה- slugging %l שלו היה ממוצא ורוב החבטות שלו היו singles. שחקן ענק. מאוד כריזמתי. ייזכר לעד.
    סגור