עסקי ספורט

אבל בספורט הישראלי: כוכב העבר הלך לעולמו בגיל 77

כוכב הכדורגל בעבר, מיכאל מישקה לפרדון ז״ל, הלך לעולמו בגיל 77 אחרי התמודדות עם מחלה קשה. בהפועל תל אביב, שם כיכב במשך שלוש עונות, ספדו לו: "יהי זכרו ברוך"
מערכת ice |  1
אצטדיון בלומפילד (צילום היכלי הספורט בתל אביב)
אבל נפל היום (ראשון) על הספורט בישראל בכלל ועל הכדורגל הישראלי בפרט, זאת לאחר שנודע כי כוכב העבר, מיכאל מישקה לפרדון ז״ל, הלך לעולמו בגיל 77 אחרי התמודדות עם מחלה קשה.
מיכאל מישקה לפרדון ז״ל, היה מהדמויות הבולטות ביותר בכדורגל הישראלי במשך יותר מעשור. את רוב הקריירה שלו העביר בקבוצת הפועל חולון, ולמעשה הוא מלך השערים של הקבוצה בכל הזמנים עם 145 כיבושים. הוא גם היה שותף לעלייה ההיסטורית של הקבוצה לליגה הראשונה, שיחק בנבחרת הנוער של ישראל ואף העביר שלוש עונות במדים האדומים של הפועל תל אביב.
בהפועל תל אביב העלו פוסט לרשתות החברתיות, בו ספדו לכוכב העבר של הקבוצה: "מועדון הכדורגל הפועל IBI תל אביב מרכין ראש עם פטירתו של מיכאל מישקה לפרדון ז״ל, שחקן העבר של הקבוצה שהלך לעולמו בגיל 77 לאחר מחלה".
 
עוד נכתב בהודעה הרשמית של הקבוצה כי "לפרדון שיחק בהפועל שלוש עונות (1973/1974-1975/1976), שותף ב-93 משחקים בכל המסגרות ובהם כבש 8 שערים. יהי זכרו ברוך".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחקן נפלא
    יוני 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה זורק כדור חוץ מעל הראש למרחק אדיר מהקרן אל תוך הרחבה של היריב.
    סגור