עסקי ספורט

ג'ף בזוס בדרך לרכוש את קבוצת הענק מה-NBA

דיווח חדש טוען כי יזם העל ג'ף בזוס מעוניין לרכוש את קבוצת ה-NBA בוסטון סלטיקס. על פי הדיווח שווי העסקה מסתכם בכ-6 מיליארד דולר
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום אינסטגרם/ג'ף בזוס)
עיתונאי הספורט ביל סימונס מדווח על כך שמייסד אמזון, ג'ף בזוס, מעוניין לקנות את קבוצת הכדורסל בוסטון סלטיקס שמשחקת בליגת הטובה ביותר בעולם, ה-NBA. אם העסקה תצא לפועל בסופו של דבר בזוס ישלם לא פחות מ-6 מיליארד דולר.
בזוס ייסד את אמזון בשנת 1994 ובשנת 2021 הודיע על פרישה מתפקיד מנכ"ל החברה. כעת בזוס עומד בראש הוושינגטון פוסט וחברת התעופה לחלל בלו אוריג'ין.
בזכות הצלחת אמזון דורג בזוס לראשונה ב-2017 כאדם העשיר ביותר בעולם על פי פורבס, עם למעלה מ-90 מיליארד דולרים, סכום צנוע ביחס להונו הנוכחי. במרץ 2022 אישר האיחוד האירופי את מכירת אולפן הסרטים הנודע MGM לאמזון בכ-8.5 מיליארד דולרים. כך או כך, היום אמזון הוא תאגיד ענק המוכר כנראה בכל פינה על הגלובוס.
מיזם משמעותי נוסף של בזוס טמון בהקמת חברת האווירונאוטיקה בלו אורג'ין, שהציבה לעצמה יעד גבוה: שיגור בני אדם פרטיים לחלל. לשם מימון הפרויקט מכר בזוס ב-2017 מניות של אמזון בסך 940 מיליון דולרים. ביולי 2021 ביצעה בלו אוריג'ין את טיסת הבכורה שלה, כשהחללית ניו שפרד (עם בזוס על סיפונה), טסה לחלל ובחזרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה