עסקי ספורט

השופטים נותרו בהלם: המתמודדת בענף החדש באולימפיאדה שברה את הרשת

השנה באולימיפיאדת פריז 2024, נכנס ענף ספורט חדש למשחקים, ריקוד ברייקדאנס. הופעה אחת של רקדנית מאוסטרליה הותירה את השופטים המומים.
מערכת ice | 
אולימפיאדה (צילום shutterstock)
רקדנית הברייקדאנס האוסטרלית רייצ'ל גאן בת ה-36, מוכרת גם בשם "רייגאן". ייצגה את מדינתה בפעם הראשונה בענף החדש באולימפיאדה, ריקוד הברייקדאנס. אך הביצוע הלא שגרתי שלה, ויש שיגידו גם כושל. הותיר את השופטים בהלם, והציון שקיבלה היה הנמוך ביותר שאפשר לקבל, אפס.
הריקוד של גאן הפך לויראלי, והתגובות ברשת לא איחרו לבוא, גאן קיבלה לא מעט תגובות נלעגות על הביצוע שנתנה. חלק השוו את הריקוד של גאן לאיך שהילדים הקטנים שלהם רוקדים וחלק גם השוו את הריקוד לתנועות המוזרות שהכלב שלהם עושה על הדשא.
 
@hila_finkel אני אחרי שראיתי את האוסטרלית בקרב ברייקדאנס להיות כמו #אולימפיאדה #מצחיק #ספורט #פוריו ♬ The Olympic Theme - Paul Brooks

 
 

גאן בתגובה לזלזול שקיבלה מאנשי העולם: "לעולם לא התכוונתי לנצח את הבנות האחרות על מה שהן עושות הכי טוב, על הדינמיקה ועל המהלכים הכוחניים. רציתי לזוז אחרת, להיות אמנותית ויצירתית, כי כמה סיכויים יש לך בחיים לעשות את זה על במה בינלאומית?".
תחרות הברייקדאנס מבוססת מגדר, 16 גברים ו-16 נשים מתחרים על הזהב. אמנם  הענף הצליח להגיע לאולימפיאדה ב2024, אך לבינתיים הוא עומד להישאר מחוץ למשחקים באולימפיאדה הבאה, לוס אנג'לס 2028.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה