עסקי ספורט

המיליארדר היהודי רכש סופית את הפועל ת"א: זה סכום העתק שיעביר

סוף לסאגה: אחרי 4 חודשים של מו"מ, אדמונד ספרא רכש באופן רשמי את הפועל תל אביב. כעת, המיליארדר היהודי ינסה להצעיד את האדומים חזרה לצמרת הגבוהה של הכדורגל הישראלי, וכבר באופן מיידי יעביר 10 מיליון שקל לקופת המועדון לצורך העמידה במטרות. וכמה יעביר בשנים הקרובות?
רעי שני |  2
אדמונד ספרא (צילום אורן בן חכון, shutterstock, אתר תנועת אור)
אחרי סאגה מתישה שנמשכה כ-4 חודשים, אפשר סוף סוף לברך על המוגמר: הפועל תל אביב עברה אמש (שבת) באופן סופי לידיו של המיליארדר היהודי אדמונד ספרא, אחרי שבמועדון הוציאו הודעה רשמית בנושא.
כעת, ספרא ינסה להחזיר את האדומים למקומם הראוי - הצמרת של הכדורגל הישראלי. לצורך כך, בשלב הראשון האדומים יצטרכו להעפיל מהליגה הלאומית, אליה נשרו השנה, בחזרה לליגת העל. לצורך כך, ספרא יעביר באופן מידי 10 מיליון שקל לקופת המועדון, שחלק מהם יעבור לרכש של שני שחקנים, קשר וחלוץ. בסך הכל, ב-3 העונות הקרובות יעביר המיליארדר לקופת המועדון 10 מיליון דולר.
בהודעה הרשמית שיצאה מטעם אדמונד ספרא נכתב: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מכריז רשמית על חתימת ההסכם לרכישת מניות המועדון בידי EMS TA, LP שבשליטת מר אדמונד ספרא מידי TAFP. מר ספרא מבקש להודות לראש קבוצת הניהול של TAFP, מר דייויד מינצברג, על תהליך מקצועי ושקוף, אשר הוביל להשלמת העסקה והעברת הבעלות באופן מלא".
"כמו כן, הוא מבקש להודות למר מאיר תושב, אשר סייע לכך שהעסקה תצא אל הפועל. במהלך השבוע הקרוב צפויה להתכנס הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל, בכדי לאשר את העברת המועדון באופן רשמי ל-EMS TA, LP. ברצוננו להודות למר דייויד מינצברג ושותפיו ב-TAFP על ההשקעה במועדון במשך שנה וחצי, אשר אפשרה מעבר חלק ותקני לשותפות שבשליטת מר ספרא".
בנוסף נכתב בהודעה הרשמית: "אנו עומדים בפני עונה מאתגרת, כשהמטרה בטווח המיידי היא ברורה. אנו קוראים מכאן לאוהדי הפועל תל אביב להמשיך לתת גב לקבוצה, לתמוך בצוות ובשחקנים וביחד נעמוד במשימה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    3 שנים גג והוא מוכר הלאה... (ל"ת)
    ששון 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    10 מיליון דולר ב-3 שנים
    איתי 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת יוצר מחצי מהתקציב השנתי של מכבי תל אביב ומכבי חיפה- תקציב במקסימום לפליאוף עליון
    סגור