עסקי ספורט

הבן של מרים אדלסון משתולל: סכומי העתק ששפך בפרויקט החדש בישראל

מתן אדלסון, בנה של מרים אדלסון, רכש בשנה שעברה את הפועל ירושלים, והחליט להכניס את היד לכיס ולהתמודד מול המתחרות לצמרת הפועל תל אביב ומכבי תל אביב. כעת, אחרי החתימה של ג'רארד האפר, הסגל הושלם סופית ותקציב השחקנים הוכפל מהתקופה לפני שהגיע. אלה המשכורות אותם יקבלו שחקני הקבוצה בעונה הקרובה
מערכת ice | 
מתן אדלסון (צילום דוד מיכאלי, הפועל ירושלים)
מתן אדלסון, בנה של מרים אדלסון, האישה העשירה ביותר בישראל, רכש בשנה שעברה את קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים, כאשר עד הקיץ הנוכחי לא שפך סכומי כסף משמעותיים, אך למרות זאת זכה בגביע המדינה.
אלא שאדלסון ראה את המתחרות שלו - הפועל תל אביב ומכבי תל אביב, עושות מסע רכש מרשים, ולא נותר חייב כשהחל לשפוך סכומי כסף מרשימים על הפרויקט החדש שלו בישראל, על מנת להתמודד עם היריבות שלו בצמרת הכדורסל הישראלי.
היום (שלישי) ב"ערוץ הספורט" חשפו את סכומי העתק שהוציא עד כה מתן אדלסון בקבוצה בקיץ הנוכחי, כאשר מדובר כאן רק על משכורות שהוא משלם לשחקנים. למעשה, אדלסון השלים את מסע הרכש שלו הקיץ עם החתמתו של ג'רארד האפר, שמשלים פאזל מסקרן מאוד לעונה שבפתח.
למעשה, עד כה, המשכורות של אדלסון רק על שחקנים העונה מסתכמות בסכום כולל של 4.125 מיליון דולר (כ-15 מיליון שקל), כאשר כאמור מדובר פה רק על שכר שחקנים, ללא כל ההוצאות הנלוות בלהחזיק מועדון. מדובר בהכפלה של התקציב מלפני שנתיים, אז אדלסון עדיין לא היה הבעלים של המועדון.
למרות זאת, נראה שעד כה מתן אדלסון לא משתולל כמו היריבים שלו, כאשר לעומת עופר ינאי בהפועל תל אביב וקבוצת המשקיעים במכבי תל אביב, שמשלמים משכורות עתק לחלק מהשחקנים ב-1.5 עד 2.5 מיליון דולר, אדלסון שומר על איפוק ומאזן יחסית בין השכר של שחקני הקבוצה.
המשכורות מתחלקות כך: אוסטין ווילי - 800 אלף דולר, ג`ארד הארפר - 470 אלף דולר, קאדין קרינגטון - 450 אלף דולר, יובל זוסמן - 450 אלף דולר, ספידי סמית` - 450 אלף דולר, נמרוד לוי - 300 אלף דולר, כריס ג`ונסון - 250 אלף דולר, ג`סטין סמית - 250 אלף דולר, ג`רמי מורגן - 220 אלף דולר, גבי צ`אצ`אשווילי - 165 אלף דולר, נועם דברת - 150 אלף דולר ואור קורנליוס - 150 אלף דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה