עסקי ספורט

תחרות בצל המלחמה | השב"כ נערך לתרחישי אימה

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר ביקר במתקן האימונים של השב"כ כדי לעקוב מקרוב אחרי האימונים המקצועיים לקראת אבטחת המשחקים האולימפיים והפראלימפיים הקרובים בפריז
דוד זולדן | 
מטוס חילוץ (צילום shutterstock)
בשבועות הקרובים יחלו המשחקים האולימפיים בפריז ושר התרבות והספורט מיקי זוהר הגיע לסיור במתקן האימונים של השב"כ כדי לעקוב מקרוב אחרי ההכנות של אנשי יחידת 730 לאבטחת המשחקים האולימפיים בפריז ברקע האיומים הביטחוניים.
השר הבהיר כי הביטחון בראש סדר העדיפות והגיע למתקן האימונים של השב"כ כדי לעקוב מקרוב אחרי האימונים המקצועיים לקראת אבטחת המשחקים האולימפיים והפראלימפיים הקרובים בפריז.
השר זוהר, קיבל סקירה מקצועית מראש היחידה ואנשי המבצעים של אגף האבטחה בשב"כ, עקב מקרוב אחרי האימונים ותרגול התרחישים ונשא דברים בפני אנשי היחידה שיאבטחו את המשלחות.
אל הסיור המקצועי של השר זוהר הצטרפו גם יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד ומנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג יחד עם מנכ"ל משרד התרבות והספורט כפיר כהן, מנהל אגף הביטחון אמיר ברק וראש מטה השר חן אביטן.
שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "העלנו את תקציב האבטחה של המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בלמעלה מ-50% ואנחנו עומדים לרשות השב״כ עם כל תקציב שנדרש כדי להבטיח את ביטחונן של המשלחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה