עסקי ספורט

ערן זהבי נחשף: זה השווי המטורף של כוכב מכבי תל אביב

ערן זהבי, הוא לא רק כדורגלן ענק, אלא גם יזם ואיש נדל"ן לא רע בכלל. במהלך הקריירה שלו, הכניס זהבי סכומי עתק שהביאו את ההון האישי שלו לסכום מטורף של מאות מיליוני שקלים
מערכת ice |  3
ערן זהבי (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
ערן זהבי הוא ללא כל ספק אחד משחקני הכדורגל הגדולים שצמחו בישראל אי פעם. בשבוע שעבר, זהבי בן ה-36 זכה באליפות רביעית במדי מכבי תל אביב וחמישית בסך הכל בקריירה שלו, וחגג את זה כמו שרק הוא יודע אחרי שסיים כמלך השערים של ליגת העל בכדורגל עם 20 כאלה העונה - בצוותא עם כוכב מכבי חיפה דין דוד. 
זהבי שבר לא מעט שיאים בקריירה ארוכת השנים שלו, כמו למשל השחקן שכבש הכי הרבה שערים בעונה אחת בליגת העל (35 שערי ליגה), מלך השערים של נבחרת ישראל בכל הזמנים (35 שערים שערים) השחקן הישראלי עם הכי הרבה שערים בגביעי אירופה (47 שערים) ועוד ועוד ועוד.
ואם חשבתם שעם כל ההישגים האלה לא מגיע כסף גדול, יש טעות בידכם. במהלך הקריירה שלו ערן זהבי הכניס סכומי עתק, הן מקבוצות הכדורגל בהן שיחק, ביניהן גוואנדג'ו הסינית, איינדהובן ההולנדית ומכבי והפועל תל אביב הישראליות, זהבי הרוויח חוזים גדולים מאוד, מה שהביא את הונו האישי על פי "ישראל היום" ל-200 מיליון שקל.
ההון האישי של ערן זהבי עומד על 200 מיליון שקל.
בנוסף להכנסות ממשחקי הכדורגל, ערן זהבי שותף בהשקעות בתחום הנדל"ן, וכמו כן גם כוכב הכדורגל פתח לאחרונה בית קפה חדש בשם "שבע" במזכרת בתיה, כשבהמשך צפויים להיפתח עוד סניפים של הרשת החדשה.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אוהבים אותך זהבי
    שמואל 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמיד אהבתי אותך ערן ותמיד אוהב אותך
    סגור
  • 2.
    לבריאות מגיע לך כריסטיאנו היהודי (ל"ת)
    אורי 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שאומרים 200 מיליון זה אומר אולי 30 מיליון
    גבר 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נטו 30 מיליון לא יותר
    סגור