עסקי ספורט

גאווה ישראלית: מדליית זהב ושיא חדש לנהג המרוצים

אריאל אלקין הגיע למקום הראשון בתחרות הפורמולה 4 USF Juniors. הספורטאי הצעיר השתמש במאורע המרגש כדי לעלות מודעות לחטופים. בקרוב צפוי לעלות גם קמפיין אופנה חדש בכיכובו 
מערכת ice | 
אריאל אלקין זוכה במקום הראשון (צילום יח"צ)
גל ההצלחות של הספורטאי הצעיר ממשיך. אריאל אלקין בן ה-17 זכה במקום הראשון בסבב השני של אליפות הפורמולה 4 USF Juniors. האליפות התקיימה באלבמה בארצות הברית. על הפודיום עלה אלקין עם דגל ישראל וחולצה עליה נכתב "שחררו את החטופים שלנו". 
אלקין הגיע למקום הראשון מבין 27 נהגים צעירים מרחבי העולם. בנוסף למדליה אלקין קבע גם שיא הקפה חדש למסלול. אלקין חגג את הניצחון בחשבון האינסטגרם שלו, בו פרסם תמונה על הפודיום עם דגל ישראל. "ניצחון ראשון לישראל בתחרות USF Pro" כתב. בפוסט מאוחר יותר הודה למשפחתו, לחבריו ולתומכיו והוסיף גם אמוג'י של דגל ישראל וסרט צהוב למען השבת החטופים. 
 
במירוץ קודם בו השתתף אלקין, והגיע למקום השלישי, התחרה עם קסדה שעליה הדביק את תמונות החטופים. על סרבלו ניתן היה לראות את סמל דגל ישראל וצה"ל. לאחרונה אלקין חתם גם על הסכם עם חברת האופנה לי קופר. מדובר בקמפיין ראשון לספורטאי הישראלי, במסגרתו יציג את קולקציית הג'ינסים של החברה במהלך צילומים בחיי היום-יום של הנהג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה