עסקי ספורט

הפועל ת"א בדרך לעידן חדש: הסכום המטורף שישלם המיליארדר היהודי

הפועל ת"א עומדת לרדת ליגה אחרי שהושפלה 5:1 על ידי בית"ר ירושלים וירדה מתחת לקו האדום, אבל את המיליארדר היהודי אדמונד ספרא כל זה לא מעניין, והוא מעוניין להשלים את רכישת הקבוצה גם במקרה של ירידה, כאשר הוא יעביר למינצברגים סכום שמוערך בכ-35 מיליון שקל
רעי שני |  1
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב חווה את אחת העונות הקשות ביותר בהיסטוריה של המועדון. אחרי שהקבוצה נרכשה בתחילת העונה על ידי האחים מינצברג, שאמנם השקיעו הרבה כסף, אך בעקבות ניהול מקצועי כושל הביאו אותה עד כדי פסע מירידת ליגה, אחרי שהקבוצה האדומה ספגה אמש (שבת) 5:1 משפיל בבית מבית"ר ירושלים וירדה אל מתחת לקו האדום, אבל נראה שהיא בדרך לעידן חדש - ולמרות כל הצרות יש מקום לאופטימיות.
הסיבה לכך היא ההתקדמות במגעים בין אדמונד ספרא, המיליארדר היהודי, לבין האחים מינצברג, אחרי שאלה חתמו על מזכר ההבנות ביניהם. אחרי החתימה, ספרא יערוך בדיקת נאותות תתקיים במשך תקופת זמן בין חודש ל-45 ימים לכל היותר, לאחריה, אם הכל יעבוד כמתוכנן והוא לא יגלה משהו חריג שהוסתר מעיניו, הוא ירכוש את הקבוצה. חשוב להזכיר כי גם במצב שהקבוצה תרד ליגה, מה שככל הנראה יקרה בסופו של דבר, ספרא עדיין ייקח את הקבוצה ולא מתכוון לוותר על העסקה.
 
על פי כלל הבדיקות שנעשו, ספרא יעביר עבור רכישת הקבוצה סכום כ-35 מיליון שקל. למעשה, ספרא יחזיר את כל ההשקעות של קבוצת המשקיעים של מינצברג, שמוערכות בכ-6 מיליון דולר, כמו גם כיסוי חובות שהצטברו במשך הזמן הזה, מה שכאמור מעמיד את הסכום אותו יעביר על מנת לרכוש את האדומים בכ-35 מיליון שקל, סכום גבוה מאוד שמראה על כוונותיו הרציניות. בדרך לעידן חדש והיסטורי בוולפסון?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל על הכסף. האוהדים כבר ימצאו דרך לגרום לו להסתלק (ל"ת)
    נור 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור