עסקי ספורט

סערת אוהדי סכנין ומנשה זלקה נמשכת: "אתה מצדיק אותם?"

אנשי התקשורת אראל סג"ל ויריב אופנהיימר התייחסו להתנהגותם החריגה והמבישה של אוהדי סכנין נגד שחקן קבוצת הפועל חדרה מנשה זלקה. סג"ל תקף את אופנהיימר שהביע עמדה מעוררת מחלוקת. אראל סג"ל: "אתה מצדיק אותם?"
מערכת ice | 
בני סכנין (צילום האינסטגרם של בני סכנין)
אתמול (שבת) אוהדי סכנין התנהגו בצורה מבישה כלפי הכדורגלן של קבוצת הפועל חדרה בשל צעקות הבוז והקללות שקראו לעברו לפני תחילת המשחק, סביב החלטתו להתגייס למילואים החל מה-7 באוקטובר. בעקבות אותו אירוע חריג, אנשי התקשורת יריב אופנהיימר ואראל סג"ל המשדרים יחד בתחנת הרדיו 103FM, הביעו את דעתם בנושא, דבר שהוביל לעימות בין השניים.
איש התקשורת והעיתונאי המזוהה עם השמאל, יריב אופנהיימר, התייחס להתנהגותם המזלזלת והמבישה של אוהדי סכנין כלפי שחקן הכדורגלן מנשה זלקה ואמר: "אם אחרי כזו מלחמה קשה בעזה, שהרגנו מעל 30,000 עזתים, מדובר בסוף ב-200 אוהדי סכנין ששרים בוז להמנון, זה מוכיח לי על כל היתר".
בעקבות דבריו מעוררי הסערה, העיתונאי אראל סגל, המזוהה עם הימין, תקף את אופנהיימר בשידור חי בתחנת הרדיו 103FM ואמר: "אתה מצדיק אותם? שב"כ והמשטרה חשפו היום התארגנות של ערביי ישראל שחלקם תושבי סכנין לביצוע פיגועי טרור".
כזכור, אתמול הביעו אוהדי סכנין את התנגדותם לשחקן של קבוצת הפועל חדרה, מנשה זלקה. זלקה שהפך לאחד מסמלי ההתגייסות של המלחמה הנוכחית, הותקף על ידי אוהדי סכנין לפני תחילת המשחק כאשר אלו צעקו בוז וקיללו אותו.
 
בסיום המשחק, הגיב זלקה לאירוע החריג ואמר: "אוהדי סכנין רוצים לקלל שיקללו, אבל מה שהיה פה בהמנון זה בושה והם ביזו את ההמנון של המדינה. זה מכעיס מאוד, לא מעט לוחמי צה”ל נלחמים עכשיו והרבה משפחות אבלות, זה בושה, מה שעשו לי לא מעניין, יש לי עור של פיל, אבל כואב לי על אנשים אחרים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה