עסקי ספורט

הכדורגלן מנשה זלקה זועם: "בושה, מכעיס מאוד. ביזו את ההמנון"

הכדורגלן של קבוצת הפועל חדרה, מנשה זלקה, נתקל בהתנהגות מזלזלת במיוחד מצד אוהדי סכנין. לפני המשחק, החלו האוהדים לבוז ולקלל את מנשה זלקה, בשל התגייסותו למילואים בעקבות ה-7 באוקטובר. מנשה זלקה: "זה בושה והם ביזו את ההמנון של המדינה"
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
מניסן מנשה זלקה, הכדורגלן אשר משחק בעמדת הקשר האחורי והבלם וכקפטן בהפועל חדרה מליגת העל, נתקל הערב (שבת) בהתנהגות מבישה ומזלזלת של אוהדי סכנין. הערב התקיים המשחק בין קבוצת הפועל חדרה לבין בני סכנין, ונראה כי זו לא החלה בצורה הנכונה והראויה. 
עוד לפני המשחק, החלו אוהדי קבוצת סכנין לשרוק, לבוז ולקלל את הכדורגלן מנשה זלקה, אשר נרתמם למאמץ המלחמתי מה-7 באוקטובר והתגייס למילואים, דבר שעלה לכותרות בכלי התקשורת והפך אותו לסמל ההתגייסות במלחמה הנוכחית. לאחר המשחק אשר בו רשמה קבוצת הפועל חדרה הישג בכך שניצחה 0:1 את בני סכנין, החליט הקפטן של קבוצת הכדורגל להופיע עם דגל ישראל. 
הכדורגלן מנשה זלקה, חגג את ניצחון הקבוצה והתייחס להתנהגותם של אוהדי סכנין: "מגיע לקהל ומגיע למועדון הזה, עבדנו קשה וזה היה מתוק ואני שמח על כך. אוהדי סכנין רוצים לקלל שיקללו, אבל מה שהיה פה בהמנון זה בושה והם ביזו את ההמנון של המדינה".
עוד הוסיף שחקן הכדורגל: "זה מכעיס מאוד, לא מעט לוחמי צה”ל נלחמים עכשיו והרבה משפחות אבלות, זה בושה, מה שעשו לי לא מעניין, יש לי עור של פיל, אבל כואב לי על אנשים אחרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה