תקשורת ומדיה

אראל סגל וגדי טאוב במכתב לסמוטריץ': "בטל את הכספים הקואליציוניים"

שורת בכירים במחנה הלאומי, בהם אראל סגל, ארז תדמור, ד"ר גדי טאוב ורן ברץ, דורשים לבטל את הכנסת החינוך החרדי לרפורמת אופק חדש ולקצץ בשכר בכירים: "סדר היום הפוליטי נדחק מפני שעת החירום הלאומית"
מערכת ice |  1
עלות המלחמה (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון, חיים גולדברג, shutterstock)
במכתב פומבי ראשון מסוגו, דורשים בכירים בימין משר האוצר בצלאל סמוטריץ' לבטל באופן מוחלט את הכספים הקואליציוניים ואת הכנסת המורים החרדים לרפורמת 'אופק חדש'.
במכתב, עליו חתומים העיתונאים אראל סגל, ארז תדמור, ד"ר גדי טאוב, מנכ"ל קרן תקוה עמיעד כהן, ד"ר רן ברץ, יו"ר 'נקראים לדגל' תא"ל במיל' דני ון בירן, ד"ר אודליה מינס, מו"ל הוצאת הספרים 'סלע מאיר' רותם סלע, צויין:
"בשעת מבחן גדולה זו, נפלה בחיקך הזכות והאחריות להנהיג את המערכה האזרחית הכלכלית. אנו פונים אליך מכיוון שאנו סבורים כי מצב המלחמה והאחדות הלאומית חייבים להשתקף גם באופן בו מנוהלת המערכת הכלכלית.
 
"כרגע נדרשת הממשלה לצעדי חירום מידיים, בהיקפים גדולים מאוד. אחד מהם הוא ביטול כספים קואליציוניים בהיקף של כ-7 מיליארד שקלים, שעליהם סיכמו מפלגות הקואליציה בימים בהם סדק יום פוליטי לגיטימי לא נדחק מפני שעת חירום לאומית.
"דוגמא בולטת לסעיף שיש להוריד מסדר היום, הוא החלת רפורמת אופק חדש על החינוך החרדי, שעלותה במידה וציודם תהיה למעלה מ-10 מיליארד שקל בעשור הקרוב. בימים רגילים היישום היה עשוי להיות מוצדק, תיקון של עוול היסטורי. בשעת החירום אליה נקלענו יישומה הוא עוול".
בנוסף, קוראים בכירי הימין לקצץ באופן מידי את שכר הבכירים במגזר הציבורי. לדבריהם, "חשוב כי האנשים המובילים את החזית האזרחית ינהיגו על ידי דוגמא אישית. יש למקד את הוצאות הממשלה אך ורק במטרות הלאומיות החיוניות: עמידת של ישראל ביעדי המלחמה, חוסנו של העורף, שיקום היישובים שהוחרבו והגנה על יציבותה של הכלכלה הישראלית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פנים של שופר לממשלה שפיטרה את כל הנשים בתחילת 23'
    אמבולס עכשיו 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה בדיוק זה "עוול היסטורי" אם אלו בתי ספר בלי תעודות בגרות?
    סגור