עסקי ספורט

אחרי שזכתה במדליית כסף: זה הסכום שתכניס השחיינית הישראלית

השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו, סיימה במקום השני באליפות העולם בשחייה שנערכה בקטאר וזכתה במדליית הכסף. היא תקבל כ-54 אלף שקל בלבד עבור הזכייה
מערכת ice | 
אנסטסיה גורבנקו (צילום צילום מסך ערוץ היוטיוב Vladimir)
השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו, סיימה אתמול (ראשון) במקום השני באליפות העולם בשחייה שנערכה בקטאר וזכתה במדליית הכסף. הזכייה הנוכחית מגיעה אחרי שגורבנקו כבר קטפה לה מדליית זהב היסטורית בתחרות הנוכחית.
בסיום התחרות של גורבנקו, הקהל הקטארי הגיב בבוז לניצחונה של הישראלית. בראיון אחרי הניצחון היא סיפרה: "זה כל כך משמעותי עבורי להיות כאן עם הדגל של המדינה שלי, אני לא בוכה בגלל הבוז, אני בוכה כי אני מתרגשת לייצג את המדינה שלי".
ב"ערוץ הספורט" נחשף הסכום אותו תכניס גורבנקו. למעשה, סגנית אלופת העולם ב-400 מטר מעורב אישי שעצרה את השעון על 4:37.36 דקות, תקבל על הזכייה במדליית הכסף כ-15 אלף דולר בלבד, שהם שווי ערך לכ-54 אלף שקל. 
על פי הדיווח, גורבנקו, שזכתה באליפות העולם למשחים קצרים באבו דאבי ב-2021, קיבלה אז 15 אלף דולר עבור כל מדליית זהב בה זכתה, כך שהסכומים כיום גבוהים יותר. אגב, אנסטסיה גורבנקו הרוויחה מעל 30,000 דולר על השתתפותה בליגת השחייה הבינלאומית ה-ISL בעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה