עסקי ספורט

על רקע שריקות בוז: השחיינית אנסטסטיה גורבנקו זכתה במדליית כסף

השחיינית אנסטסיה גורבנקו זכתה במדליית כסף באליפות העולם, שנערכה בקטאר. גורבנקו סיימה במרחק 24 מאיות מ-4:37.14 ד' של פרייה קולברט הבריטית שזכתה בזהב

מערכת ice | 
שחייה-אילוסטרציה (צילום freepik)
השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו סיימה היום במקום השני וזכתה במדליית הכסף באליפות העולם, שנערכה בקטאר. הקהל הקטארי הגיב בבוז לניצחונה של הישראלית. בראיון אחרי הניצחון היא סיפרה: "זה כל כך משמעותי עבורי להיות כאן עם הדגל של המדינה שלי", אמרה גורבנקו - אך הקהל כאמור הגיב  ברקע בשריקות בוז.
בעבר לגורבנקו. זכתה במדליית הזהב באליפות אירופה פעמיים ברציפות ב-2021 וב-2022. ב-2021 הוסיפה שתי מדליות זהב באליפות העולם בבריכות קצרות. יש לה גם מדליית זהב מהמשחקים האולימפיים לנוער ב-2018.
באליפות ארצות הברית הפתוחה שנערכה בגרינסבורו, קרוליינה הצפונית ב-1 בדצמבר זכתה גורבנקו במדליית כסף במשחה ל-400 מטר מעורב אישי בשיא ישראלי חדש של דקות, אחרי אלופת העולם ושיאנית העולם סאמר מקינטוש מקנדה. נוסף לכך, סיימה במקום רביעי במשחה ל-200 מטר מעורב. 
בכך, גורבנקו הפכה לשחיינית הישראלית הראשונה בהיסטוריה שעולה לשני גמרים באותה אליפות, כל זאת קצת יותר מחמישה חודשים לפני אירוע השיא במשחקים האולימפיים בפריז. בנוסף, היא נכנסה לרשימת הצעירים המבטיחים "פורבס 30Under30" לשנת 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה