ויראלי

אנה זק עוקצת את נועה קירל? "במקומה לא הייתי עושה את זה"

אנה זק התייחסה לתביעה שהגישה נועה קירל נגד טיקטוק, בטענה ללשון הרע בנוגע לכך שהרשת החברתית בחרה בזק כאמנית המובילה ביותר בישראל, ושלחה חצי עקיצה: "זה הפתיע אותי, כמו את כולם"
מערכת ice |  1
נועה קירל ואנה זק (צילום אינסטגרם/ נועה קירל, ויקיפדיה/ אילן מסיקה)
כמו בכל שנה, גם בסיומה של 2023, הרשת החברתית טיקטוק ערכה את הדירוג השנתי שלה בנוגע ליוצרים, הסאונדים והטרנדים המובילים והנצפים ביותר. למקום הראשון ברשימת האמנים הישראלים המובילים הגיעה הזמרת אנה זק, ואילו למקום השני הגיעה דווקא כוכבת הפופ ונציגה הישראלית באירווזיון האחרון, נועה קירל.
אלא שקירל לא התרצתה במיוחד מהדירוג, והיא יצאה למהלך חריף כנגד הרשת החברתית, במסגרתה החליטה לתבוע את טיקטוק בסכום של לא פחות מ-1,351,800 מיליון שקל, זאת בגין לשון הרע לטענתה, אחרי שטענה כי כלל הגיע לה לסיים במקום הראשון והנתונים לא היו נכונים.
היום (ראשון) זק התראיינה ב"ישראל בידור" ודיברה על כל הנושא השנוי במחלוקת. תחילה, נשאלה זק "היה את כל העניין עם טיקטוק ונועה קירל, מה חשבת על זה?", והשיבה בלי להסס: "זה הפתיע אותי, כמו את כולם. פשוט בחרתי להסתכל על הצד שאני זוכרת שפשוט ריגש אותי והיה לי כיף שזה פשוט ההכרזה על הרשימה הזאת. אני זוכרת שכולם דיברו איתי והחמיאו לי".
על השאלה אם היא נפגעה או נעלבה ענתה זק: "לא אני לא נעלבתי, אני לא לוקחת את זה אישית". בהמשך, נשאלה זק האם היא הייתה עושה את אותו הדבר כמו נועה קירל ומגישה תביעה נגד טיקטוק ישראל, ושלחה חצי עקיצה לקירל: "אני לא חושבת שהייתי עושה את זה". לסיום, זק בחרה לפרגן לנועה קירל כשאמרה: "היא באמת באמת מדהימה. הייתה לה שנה מטורפת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שתי עקומות (ל"ת)
    לא מעניינות 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור