ויראלי

זוכה הישרדות חושף: "הוא קילל ואיים, התגברתי על יצר הרע"

זוכה הישרדות, טילטיל, שיתף בחשבון האינסטגרם שלו באירוע אלימות אותו הוא חווה במהלך ויכוח על חניה. "הוא קילל בצרפתית וגם בעברית, אמר לי שכדאי לנסוע כמה שיותר מהר". למרות זאת, הוא החמיא לעצמו ואמר כי הוא הצליח "להתגבר על יצר הרע"
מערכת ice |  1
טילטיל (צילום צילום מסך אינסטגרם)
זוכה הישרדות לירון אורפלי, אשר ידוע גם בכינוי "טילטיל" שיתף לאחרונה סטורי בחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מתאר חוויה מדאיגה אותה הוא חווה במהלך עבודתו כנהג מונית. "לא היה לי כל כך מצב רוח, עכשיו תבינו למה", הוא כתב.
טילטיל סיפר כי הוא תכנן להיכנס לחניה לאחר שרכב אחר יצא ממנה. הוא וידא עם הנהג כי הוא יוכל לתפוס את החניה, וכשקיבל אישור הוא עמד בצד ואותת. "ברגע שהוא יצא, בא רכב אחר, חתך אותי ונכנס לחניה", הוא שיתף. זוכה הריאליטי שיתף כי הוא צפצף והסביר שזה דבר לא מקובל, אך הנהג החותך "התחיל לקלל בצרפתית וגם בעברית". עוד הוא הוסיף כי הוא "התקרב צמוד, המשיך לקלל ואמר שכדאי לי לנסוע כמה שיותר מהר".
טילטיל טען כי הוא בסך הכל ניסה להסביר לו שזה לא מכובד, ואף הבהיר: "נשבע לכם שהצלחתי להתגבר על היצר הרע". כמו כן, הוא הסביר כי לאחר התקרית האלימה הוא הוריד את הראש וחיפש מקום חנייה חדש. "מי שהמציא את המשפט עץ עקום לא מתיישר – טעה ובגדול", אמר לסיום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פראייר, גם הפסדת מקום חניה וגם לא ראינו מכות (ל"ת)
    אני 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור