ויראלי

עומר אדם מתפרק: "הלב מסרב להאמין, סרט רע"

הזמר האהוב בפוסט כואב לציון 100 ימים מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל": "מרגיש שאנחנו כמו בסרט רע מה-7 באוקטובר, תסריט שגם אם מישהו היה רוצה לא היה מצליח לכתוב משהו כ״כ רע. אנשים שאיבדו את בתיהם, משפחות שלמות שנכנסנו למשפחת השכול. חטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס ‏‎ואלפי סיפורים שהאוזן כבר לא יכולה לשמוע והלב לא יכול להאמין"
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום מסך חדשות 13)
היום (ראשון) מציינים ברחבי ישראל 100 ימים מאז פרצה מלחמת "חרבות ברזל", 100 ימים שהחטופים הישראלים מוחזקים בשבי החמאס בעזה בתנאים מזעזעים ומסכני חיים.
עומר אדם, הזמר האהוב שנרתם בימי הלחימה למען החיילים, העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, לציון 100 ימים למלחמה, בו הוא כתב: "הלב מסרב להאמין שעברו כבר 100 ימים! מרגיש שאנחנו כמו בסרט רע מה-7 באוקטובר, תסריט שגם אם מישהו היה רוצה לא היה מצליח לכתוב משהו כ״כ רע. אנשים שאיבדו את בתיהם, משפחות שלמות שנכנסנו למשפחת השכול. חטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס ‏‎ואלפי סיפורים שהאוזן כבר לא יכולה לשמוע והלב לא יכול להאמין".
‏‎
"לפני כמה שבועות כולנו ישבנו במשך שבוע ‏‎מחכים לארגון טרור שישחרר את החטופים שלנו בעסקה מעזה - כאילו אנחנו בתכנית ריאליטי ומחכים להדחה. כל המדינה על הרגליים בוכים, כואבים, מתפללים, רגע שמחים ושניה אח”כ שוב חוזרים לכאב, לסיפורים הקשים על כל חייל שאנחנו מאבדים, ילדים שחזרו מהשבי והשאירו את אביהם מאחור או נשים שהשתחררו והיקר להן מכל נשאר בעזה. והכי אבסורד, שאחרי כל זה מתנהל בהאג בימים אלה משפט ״צדק״ ‏‎על ״רצח העם״ שביצענו".
‏‎"יצא לי להיפגש עם המון ‏‎משפחות - חיילים, אנשים גיבורים, משפחות עם תעצומות נפש וכוחות על שבאמת אין מילים כדי לתאר אותם, ובאמת ההירתמות של כולם בלי יוצא מן הכלל, כוחות הביטחון שלנו שעובדים סביב השעון, אמנים שמשמחים יום ולילה, אנשי עסקים שתורמים כל מה שיכולים, גופים ויהודים בארץ ובעולם שעוזרים, יש תחושה של התעסקות בעיקר ולא בטפל, של חיבור אמיתי לשורש שלנו והכי חשוב עכשיו לשמור על אחדות!!".

"‎להיות ביחד, לראות את הטוב בכל אחד, ‏‎לשמור על הכח של העם שלנו, ‏‎של היהדות שלנו. ‎אני תמיד אומר שאיפה שנגמר ההיגיון ‏‎מתחילה האמונה. והכי חשוב להתפלל ולעסוק בטוב. אנחנו חייבים להילחם על המדינה שלנו כי אין לנו ארץ אחרת. בע״ה ננצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה