ויראלי

קניה ווסט העלה פוסט בעברית: "מתנצל לקהילה היהודית"

המוזיקאי, שידוע באמירותיו האנטישמיות, התנצל בפני העם היהודי בפוסט מפתיע בעברית קלוקלת. הפרסום, שנכתב כולו בשפת הקודש, נחתם במילים: "סליחתכם חשובה לי, ואני מחויב לתיקון ולקדם אחדות"

מערכת ice |  4
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ The Daily Stardust)
אחד האמנים והאנשים השנויים במחלוקת שקיימים בתעשייה, קניה ווסט, נודע לא רק בשל המוזיקה שלו, אלא בגלל אישיותו המורכבת. קניה סובל מהפרעה דו-קוטבית, מאניה-דיפרסיה, המביאה אותו בין היתר להתפרצויות ציוצים מוזרים ותוקפניים בטוויטר, ויש האומרים שזו גם אחת הסיבות העיקריות לגירושיו מקים קרדשיאן.
ווסט מזוהה לאחרונה עם אמירות אנטישמיות, לדוגמה השיר שהוציא בחודש שעבר שבו נכתבה השורה: "How i'm anti-semitic i just f***** a jewish b***h". זאת, לאחר כמה אמירות אנטישמיות שקניה אמר בעברו וספג על כך מטחי שנאה בקרב העולם ובקהילה היהודית בפרט.
הבוקר (שלישי), קניה עשה צעד שאף אחד לא ציפה לו: בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם האישי שלו, בטקסט בעברית עילגת, ביקש סליחה מהעם היהודי על כל האמירות האנטישמיות שלו. "אני מתנצל בכנות לקהילה היהודית על כל התפרצות לא מתוכנת שנגרמה על ידי מילות או פעולותיי (טעות במקור, מ"א). סליחתכם חשובה לי, ואני מחויב לתיקון ולקדם אחדות". 
מסקרן לראות האם הפרסום יגרום לכך שקניה ווסט יצא לדרך חדשה ביחסו כלפי העם היהודי, או שזוהי עוד אחת מהתפרצויותיו ואין לו כל כוונה אמיתית מאחורי המילים.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יום ככה יום ככה
    אורי 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקרה שלו עוד אי אפשר לדעת.. מחר הוא יקום הפוך וישנא אותנו שוב אסור לתת לו את הלגיטימציה
    סגור
  • 3.
    אני אאמין רק כשיפנה לעזרה פסיכולוגית (ל"ת)
    אלמוני 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אני אעמין רק כשיפנה לעזרה לפסיכולוגית (ל"ת)
    אלמוני 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    התנצלות כלכלית
    אהרון 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קניה ווסט עוד אנטישמי ש שונא יהודים נפגע כלכלית בגלל ה פה שלו ו ה מוח ה מעוות שלו ו הגיע למצב ש הוא מתנצל התנצלות כלכלית אבל הוא לא יודע ש מי ש מכרו את אבותיו ל עבדות היו מלכים מוסלמים ש שלטו ב אפריקה ו אסיה אז הוא תוקף את ה יהודים כמו חלק מי שחורים ב אמריקה ש הם אנטישמים אבל הם גם לא מבינים מי הביא ל מצבם ה עגום ש חיו ו חבל
    סגור