ויראלי

איתי לוי מרגש: ביצע את שירו החדש מול בעלי עסקים מפונים

הזמר הופיע אמש לפני כניסת שבת בהאנגר 11 בירידת תוצרת הארץ לבעלי עסקים מפונים מהצפון והדרום של ארגון העובדים קק"ל וההסתדרות וביצע את שירו החדש "אין לי מקום אחר", כמו כן הנחה לוי את האירוע יחד עם ירון אילן
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
איתי לוי הופיע אתמול לפני כניסת השבת בהאנגר 11 ביריד תוצרת הארץ לבעלי עסקים מפונים מהעוטף ומהצפון של ארגון העובדים של קק״ל וההסתדרות וביצע את ״אין לי מקום אחר״, שירו החדש. בהמשך ביצע את הלהיטים האהובים והנחה על הבמה ביחד עם ירון אילן את האירוע.
מדובר בירידי תמיכה בחקלאים ובבעלי עסקים מהדרום ומהצפון בשיתוף ארגון העובדים של קק"ל וההסתדרות בו הוצעו למכירה: ירקות ופירות, פרחים, עוגות, מוצרי טיפוח טבעיים, גבינות, ליקרים, פיצוחים, תבלינים, מאכלים ביתיים, דברי אמנות, בגדים והנעלה ועוד. היריד שודר בשידור חי בערוץ 24 בהנחיית ירון אילן והופיע בו איתי לוי.
יו"ר ארגון העובדים הארצי של קק"ל, ישראל גולדשטיין, מסר: "עובדי ועובדות קק״ל וחברינו בהסתדרות נרתמו למען תושבי העוטף והצפון על מנת להפיק יריד מכירות נוסף, שבו תינתן הזדמנות לעסקים הנפלאים האלה להגיע ולהתפרנס בכבוד. אנחנו קוראים לציבור להגיע לקנות כחול לבן ולחזק את הכלכלה״.
 
בנוסף נערך באותו יום בחולון, יריד "עוטף וצפון"בשיתוף עם פורום העצמאים והפרילנסרים ורשת הקאנטרי - מבית ההסתדרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה