ויראלי

אסי עזר ואלברט אסקולה בבשורה מרגשת: "נס חנוכה הפרטי שלנו"

מזל טוב: כוכבי הטלוויזיה חשפו בפוסט משותף באינסטגרם שלהם כי הם מצפים לבן או בת, אח/ות לבת הבכורה אלכס. "אנחנו מצפים", כתב אסי עזר, על רקע החנוכייה
מערכת ice |  1
אסי עזר ואלברט אסקולה (צילום הוגו בוס יחץ)
המגיש אסי עזר ובן זוגו אלברט אסקולה, אדריכל ספרדי שהפך לכוכב פרסומות בישראל, הודיעו הערב (חמישי) כי הם מצפים לילד שני, אח או אחות לבת הבכורה אלכס אשלי בת השנה ו-9 חודשים.
בפוסט משותף מרגש בחשבון האינסטגרם שלהם, שיתפו השניים תמונה של אלברט מחזיק את הטלפון הנייד שלו, ועליו תמונת אולטרסאונד של עובר. לצדו, חנוכייה עם 8 נרות. "נס חנוכה הפרטי שלנו. We are expecting (אנחנו מצפים)", כתב אסי עזר.
 
כזכור, אסי ואלברט הכירו בשנת 2012 בהופעה של מדונה. לאחר זמן מה החליט אסקולה לעלות ארצה בעקבות האהבה, ובשנת 2016 השניים נישאו בברצלונה. במרץ 2022 נולדה בתם הבכורה בפונדקאות, לאחר תהליך ממושך שארך כשלוש שנים.

השניים שיתפו את המסע להולדת אשלי בסרט הדוקומנטרי "אין עוד אהבה כזאת". אז גם חשף אסי עזר: "נורא הטרידה אותי השאלה אם אני ארגיש שאני אבא שלה, כי היא לא שלי".
כשציינו שלושה חודשים להולדת בתם, כתב עזר באינסטגרם: "זה פשוט מדהים אותי כמה כוח ועוצמה יש באמהות. רק עכשיו, כשאני חווה את כל מה שזה כולל להיות הורה, אני יכול להבין כמה כוחות צריך לגייס. אני עוד יותר מלא הערכה והערצה לאמהות יחידניות, שעוברות את כל המסע הזה לבד עם כל האתגרים שהוא טומן בחובו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אסי עזר ובן זוגו
    ניצן 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניינים את הסבתא שלי
    סגור