ויראלי

נטלי דדון חושפת את התרמית של חמאס: כך עובד הזיוף

משפיענית הרשת משתפת באינסטגרם שלה סרטונים של בובות הנראות כמו תינוק אמיתי ומסבירה באנגלית: "עשרות בובות כאלו יובאו מסין לעזה כדי לזייף כאילו נהרגו מתקיפות חיל האוויר"
מערכת ice |  1
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
הדוגמנית, משפיענית הרשת ופעילת הימין נטלי דדון ממשיכה להעלות לחשבון האינסטגרם פוסטים על המלחמה, ומפרסמת היום סרטון יוצא דופן שחושף לדבריה את השקרים של ארגון חמאס.
הסרטון מציג בובות בדמות תינוקות הנראות ממש כמו הדבר האמיתי, ולדברי דדון חמאס משתמש בבובות כדי לדמות תינוקות שנהרגו כביכול מהפגזות צה"ל ברצועת עזה. בנוסף לסרטון צירפה דדון תמונות של פלסטינים מחזיקים בובות כאילו היו תינוקות, כולל פלסטיני שמתראיין ובידו בובה.

לצד הסרטון כתבה דדון בשפה האנגלית תוך ציון מיקום העיר עזה: "תעשיית הבובות של חמאס. עשרות מהבובות הללו יובאו מסין ומשמשות להנצחת הנרטיב של פאליווד (דף אנטי ישראלי). והאוסקר הולך ל... עזה-ווד!
 
"החלק כדי לראות את סצנת השבוע של פאליווד", ממשיכה דדון, "התינוק הזה מזויף 100%! זו בובה והם מעמידים פנים שהיא נהרגה בתקיפה אווירית ישראלית.
"באיסלאם זה מעשה של הסונה לעצום את עיניו של המת לאחר שהנשמה עוזבת את הגוף, אך עיני הבובה הזו פקוחות בכל הסצנות. אל תיתנו להם לשטוף לכם את המוח!", סיכמה דדון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תומכת שחיתות, זהירות! (ל"ת)
    זאב 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור