ויראלי

אחרי התקרית - נטע אלחמיסטר חושפת בטן של אחרי הלידה

נטע אלחמיסטר ובעלה רמי גרשון שחגגו לאחרונה את ברית בנם הבכור, שכזכור לנו שמו  הופץ חרף דרישתם של הזוג הטרי לשמור על דיסקרטיות, משתפים בתמונות חדשות ומרגשות במיוחד את הבטן החדשה של נטע לאחר הלידה. והסטייל? חגיגי במיוחד.
מערכת ice | 
נטע אלחמיסטר (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית נטע אלחמיסטר ובעלה רמי גרשון חגגו בשבוע שעבר את ברית בנם הבכור, אל-ים. במהלך החגיגות מתברר כי אורחים מוכרים הפיצו את שם העולל בהודעות יח"צ ששלחו לכתבי רכילות רבים, זאת כמובן חרף הרצון של ההורים הטריים. כעת, הם התאוששו מהדרמה וחושפים את הבטן החדשה של נטע במגוון תמונות שגורמות לנו לקנא.

נטע, רמי ואל - ים הנרגשים, (צילום: אינסטגרם, ששון משה)
אלחמיסטר החליטה ללכת על הלוק הלבן והנקי - כיאה לאמא חדשה ונרגשת. כזכור, היא פרסמה בעבר מספר פוסטים בהם נתנה הצצה לתחושות שלאחר הלידה: "בדיוק לפני שבוע השתנו לי החיים. בתוך כל החושך, הכנסת לי אור ללב. תקווה ואופטימיות לעתיד טוב יותר. כל כך קשה לקבל את המציאות החדשה... שום דבר לא מובן מאליו", שיתפה באומץ.

נטע אלחמיסטר בלוק לבן וחגיגי, צילום: אינסטגרם, ששון משה
בהמשך היא חשפה כמובן את שמו המלא של הבן, אל-ים שלמה וכתבה שהיא מודה לכולם על הברכות והאיחולים הרבים שקיבלה. רגע קצר לאחר הלידה היא התראיינה לאתר 'פנאי פלוס' וסיפרה בהתרגשות אדירה: "אני מפתחת קריירה ואני עובדת, אבל זה לא כמו להרגיש את המשהו האישי הזה של להיות אמא, הגוף משתנה, זו עוצמה אחרת של רגש שלא חוויתי בחיים". כל שנותר הוא לאחל לזוג הטרי שמנהל מערכת מתוקשרת כבר שנים רבות - מזל טוב ובהצלחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה