ויראלי

שירי מימון מזועזעת מהשיחה עם בנה: "הלב שלי נשבר סופית"

מימון סיפרה על שיחה קשה עם בנה: "כלום לא הכין אותי לזה. 23 ימים הצלחתי למדר את הילדים שלי מכל הזוועות. הם יודעים - אזעקה, טילים, יש אנשים רעים. כלום לא הכין אותי לזה שהילד הקטן שלי מיד אחרי מקלחת שואל אותי מה הייתי עושה אם היו מחבלים, פה פה ופה וממש הצביע על מקומות בחדר"
מערכת ice |  9
שירי מימון (צילום קשת 12)
הזמרת שירי מימון מתקשה להתמודד עם זוועות מלחמת 'חרבות ברזל' ושוב היא נקלעה לחרדה בעקבות הרצון למנוע משלושת ילדיה להחשף אל הזוועות שהתרחשו מאז ה-7.10. לאחר שבניגוד לרצונה הילדים נחשפו, החלו בראשם מחשבות קשות שאותן שיתפה עם עוקביה.
מימון סיפרה על שיחה קשה עם בנה: "כלום לא הכין אותי לזה. 23 ימים הצלחתי למדר את הילדים שלי מכל הזוועות. הם יודעים - אזעקה, טילים, יש אנשים רעים. כלום לא הכין אותי לזה שהילד הקטן שלי מיד אחרי מקלחת שואל אותי מה הייתי עושה אם היו מחבלים, פה פה ופה וממש הצביע על מקומות בחדר".

היא המשיכה: "שאלתי למה שיהיו? אז הוא אמר - כי שמעתי שהם נכנסו והרגו אנשים. אם היו רואים אותי ישן פה במיטה, מה היו עושים לי? זהו הלב שלי נשבר סופית. לעולם לא נהיה ההורים שרצינו להיות, ולעולם לא נחזור להיות האנשים שהיינו".
עוד היא כתבה על המצב: "מאז השביעי באוקטובר אני לא יכולה להסתכל על הילד שלי בלי לחשוב על הילדים האחרים. זה יישמע מוגזם אבל טיפונת אני כמעט מצטערת שיצא לי להיות אימא בתקופה הזאת. אולי הבורות שלי לפני שהייתי אימא היא ברכה בהקשר המלחמה. אם לא היה לי הילד, אז מיד אחרי השביעי באוקטובר הייתי הולכת לקטוף אבוקדו או לשמח חיילים או משהו כזה של המלחמה, והייתי מרגישה רע מאוד בוודאי, אבל לא הייתי מרגישה מה שאני מרגישה עכשיו".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    "מלחמת חרבות ברזל"
    אלונה 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שירי יקירה,ילדים זה חלק מהחיים,זה האושר, מתפללים תמיד שיגדלו בשמחה,שיהיו בריאים ויחזרו בשלום מכל מקום בו הם נמצאים,גם לא בעיתות מלחמה אנחנו דואגים. מספיק שהבן/ת לוקחים את הרכב,שנוסעים לטיול הגדול,אנחנו דואגים ומתפללים שיחזרו בשלום ובוודאי עכשיו. לכן,תמיד יש סיבה לדאגה. שאלוהים ישמור על ילדייך וילדי כל ישראל??????
    סגור
  • 7.
    ווואאוווו
    יוסף 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וואו שירי מימון מזועזעת. מעניין לי תשיערה בתחת
    סגור
  • 6.
    מצער
    אישה 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפשר לשים תמונות פחות חשופות?? אמא לילדים
    סגור
  • 5.
    עצב עובר על כל המדינה שלנו . מי היה מאמין
    אסתר 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ששואה שניה תיהיה לארץ הנהדרת שלנו .. ימק שמם רוע חיות כאלה רצוי להרוס. לרמוס אותם . עם ישראל חי נשאר לנו להתפלל לחטופים ששם. ולחיילים שלנו שיחזרו בשלום .
    סגור
  • 4.
    זו הסיבה שבחרתי ל
    מה עושים 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא להביא ילדים. תחושת החרדה הנלווית לתפקיד האם, נוראי. הלב נשרף כשרואים ילדים וכל האנשים החטופים שם. נורא פשוט נורא
    סגור
  • מובן, אבל בתור אדם חרדתי זה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיי (ל"ת)
    אורי 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בסדר הבנו די עם החירטוטים
    יאיר 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כולם כואבים והמומים חלאס
    סגור
  • 2.
    אוו המומה? (ל"ת)
    פיפו 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    המומה
    אמא ישראלית 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם אני מסתכלת על הילדים שלי וחושבת על הילדים שנאלצו לחוות זוועות לראות איך הורגים להם את האח ואת האבא וחוטפים אותם לתוך התופת התהום והלב שלי נשרף לא יכול להכיל אי אפשר
    סגור