ויראלי

רותם סלע נשברת: "שומעת סיפורי זוועה. ימים שחורים"

רותם סלע שיתפה: "עוברת בין ביקור חיילים פצועים בבתי חולים לביקור משפחות שחרב עליהן עולמן מעוטף עזה. שומעת סיפורי זוועה, אנחנו בוכים, מתחבקים, מתנחמים. יש לנו עם חזק, עם של גיבורים, אנשים טובים עם נשמה גדולה. אנחנו נקום מהימים השחורים האלה, עם ישראל חי"
מערכת ice | 
רותם סלע (צילום יוטיוב/ בנק דיסקונט)
מלחמת חרבות ברזל נמצאת באמצע היום החמישי ובה נרצחו לפחות 1,200 ישראלים  ואף נורו פצצות מרגמה משטח לבנון לשטח ישראל, אך בינתיים הסלבס מנסים לעודד את הניצולים מהטבח בדרום ואת היושבים במקלטים בדרום.
אחת מהן היא רותם סלע ששיתפה: "עוברת בין ביקור חיילים פצועים בבתי חולים לביקור משפחות שחרב עליהן עולמן מעוטף עזה. שומעת סיפורי זוועה, אנחנו בוכים, מתחבקים, מתנחמים. יש לנו עם חזק, עם של גיבורים, אנשים טובים עם נשמה גדולה. אנחנו נקום מהימים השחורים האלה, עם ישראל חי".
רק השבוע הזמר חנן בן ארי, שגם עלה ללייב עם עוקביו ושר להם על מנת לאפשר להם להתעודד מעט, יצא בקריאה נרגשת לעוקביו על רקע המצב הקשה והציע להתנדב למען עם ישראל כאשר כתב כך: "אני שובר את הראש כל הלילה מה אני יכול לעשות? שוחררתי ממילואים ובכל מקרה אף פעם לא הייתי הלוחם הכי יעיל בעולם, אני לא פוליטיקאי ולא עיתונאי ולא דובר שפות כדי להסביר אותנו בעולם. אין זמן עכשיו לוועדות חקירה, להאשמות ואפילו לא להתאבל. אנחנו במלחמה על הבית. חטפנו תבוסה קשה, כזאת שלא ידענו, אבל הנבלים האלה לא יודעים עם מי הם בחרו להתעסק. אני יודע שזה מרגיש כמעט בלתי אפשרי לצאת מהכאב הנוראי הזה, אבל חייבים לקום, להתאפס על עצמנו, להתעודד, לזכור שעם ישראל חי וחזק ואחד. לתת כוח לצבא שלנו, לילדים שלנו, לשכנים שלנו. לעצמנו".

"זה הדבר הכי טוב שאני לשיר, להתפלל ולהתעודד ביחד, זה הדבר הכי טוב שאני יודע לעשות. לשיר עם אנשים. אם ידוע לכם על חופות שהתבטלו או הצטמצמו ומחפשים מישהו שישיר להם בחופה, על פצועים שיעשה להם טוב לשמוע אותי, ילדים במקלט שזקוקים לסרטון עידוד - אני פה. תכתבו לי הודעות בפרטי. אני חייל שלכם. עם ישראל חי ובועט".
הזמרת עדן בן זקן הגיבה בזעזוע עמוק לאחד הסרטונים שמתרוצצים בשעות האחרונות ברשתות החברתיות ובו נראה ככל הנראה אחד הילדים הישראלים שנחטפו לעזה מותקף על ידי ילדים עזתים באלימות: "התמונה של הילד המתוק פשוט לא יוצאת לי מהראש והלב
קראתי טקסט שכתבה קרן קופל ופשוט התחלתי לשיר אותו. מחזקת את כל האמהות שאי אפשר לתאר את מה שאתן עוברות ואת כל המשפחות. תחזירו לנו את הילדים".
מי שהגיב בכאב גדול ונפרד מחברתו הטובה שנרצחה על ידי המחבלים הוא יוצא 'האח הגדול' ואמן הקעקועים, אליאב אוזן, שספד בפוסט באינסטגרם לחברתו הטובה, לירון ברדה ז"ל: "חברה שלי עם החיוך של האושר, ככה את כתובה אצלי בטלפון. אתמול כשחיפשנו אותך כולם עדיין האמנתי שהכל יהיה בסדר ואת מסתתרת שם בשטח ומחכה שמישהו יגיע לחלץ אותך מהמסיבה הארורה הזאת. אבל כבר בלילה התחילו להתפזר השמועות ובבוקר התעוררתי עם הפוסט הכואב של אבא שלך, שטורפי האדם והרוצחים בדם קר גזלו ברגע את החיוך המאושר הזה שלך. לירוני לנצח תישארי בלב שלנו. אוהב".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה