ויראלי

ביידן לנתניהו: "חזרתי על המחויבות שלי לביטחון ישראל"

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, פרץ בחשבונו בטוויטר ציוץ בו יוצא לטובת מדינת ישראל שנמצאת במערכה ביטחונית קשה וכותב: "רעייתי ואני מביעים את תנחומינו הלבביים למשפחות שאיבדו את יקירינו"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו, ג'ו ביידן (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון, shutterstock)
מלחמת 'חרבות ברזל', מהווה אחת האירועים הביטחוניים הקשיים ביותר שידעה ישראל בשנים האחרונות. הידידה הקרובה ביותר של ישראל, ארה"ב לא נשארה חייבת והציעה לישראל כל סיוע ותמיכה שעולה על הדעת.
כמו כן, גם, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, נרתם למען חיזוק ישראל בימים הקשים הללו ופרסם בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) צייוץ בו יצא לטובת מדינת ישראל וראש הממשלה. 
בציוץ כתב ביידן כי: "היום שוחחתי עם ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו על הפיגועים המחרידים של חמאס בישראל. הצעתי את תמיכתנו וחזרתי על המחויבות הבלתי מעורערת שלי לביטחון ישראל. רעייתי ואני מביעים את תנחומינו הלבביים למשפחות שאיבדו את יקירינו".רק לאחרונה דווח על תוכן השיחה של ביידן ונתניהו במסגרתה מסר ראש הממשלה לעמיתו בוושינגטון כי המערכה הקרובה צפויה להיות ארוכה על מנת להחזיר את השקט וההרתעה לישובי הדרום בפרט ולישראל כולה בכלל. 
מלחמת 'חרבות ברזל' החלה היום לפנות בוקר, במתקפה משולבת שבמסגרתה שוגרו טילים אל עבר כל אזורי הארץ. במקביל, מחבלים מארגון חמאס חדרו לישראל באוויר, בים ודרך היבשה. עד כה מספר ההורגים במערכה עוד לא וודאי ויש לקוות שלא יעלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה