ויראלי

זוכת האח הגדול מתחילה לבזבז: את מי פינקה בחופשה יוקרתית?

בסטורי שהעלתה לרשתות החברתיות עם תמונה של דרכון, יובל מעתוק שאלה את עוקביה האם יצליחו לנחש מדוע התמונה הזו וכתבה: "אני רוצה לשתף אתכם, סגרתי לכרמל ולרות אשתו טיסה לרודוס"
מערכת ice |  1
יובל מעתוק (צילום צילום מסך רשת 13)
עם מיליון שקל ביד, זוכת העונה האחרונה של "האח הגדול" ברשת 13, יובל מעתוק, לא מתביישת לפנק את האהובים לה ביותר. אחיה כרמל, שארגן עבורה את קמפיין התמיכה כל הדרך עד הזכייה זכה ממנה למתנה יוקרתית ומרגשת.. 
בסטורי שהעלתה לרשתות החברתיות עם תמונה של דרכון, מעתוק שאלה את עוקביה האם יצליחו לנחש מדוע התמונה הזו וכתבה: "אני רוצה לשתף אתכם, סגרתי לכרמל ולרות אשתו טיסה לרודוס".

עוד הוסיפה: "לפני שנכנסתי לאח הגדול ידעתי שהמשפחה שלי תמיד תהיה מאחורי אבל לא ידעתי שאלו יהיו העוצמות. כרמל לא ישן ימים ולילות, קנה מגפון קטן וכשהבין שאני לא שומעת הלך וקנה מגפון ענק, בא כל הזמן לצעוק לי, הלך לראיונות, פתח חמל עצום שכלל כל כך הרבה אנשים (שאני תמיד אוקיר לכם תודה על זה) והכי חשוב החזיק את המשפחה שלנו בזמן שלא הייתי שם. וכל זה לא היה קורה בלי אישה חזקה שמבינה, תומכת ומחזקת וזה לא מובן מאליו שהם ויתרו על המון דברים בשבילי". 
לסיום היא סיפרה: "אני מרגישה שלא משנה מה אעשה לא אוכל לגמול לו ובגלל זה חשבתי לסגור לו ולרות טיסה שייהנו אחרי שלושה וחצי חודשים שהם עשו הכל למעני". את דבריה היא סיכמה עם מסר לעוקביה: "תחבקו את האחים שלכם חזק, אין כמו אהבת אחים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תגובה
    אנונימית 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשפחה מתחילה לנצל אותה
    סגור