ויראלי

מי מטריד את כוכב האח הגדול? "מבקש שתפסיקו עם זה"

יענקי גולדהבר שיצא במקום השלישי בתוכנית הגמר של העונה האחרונה של האח הגדול שיתף בסטורי מיוחד כי לא מפסיקים להטריד אותו: "המון מצלצלים אליי סתם", וביקש: "תשלחו לי הודעה"
מערכת ice |  2
האח הגדול (צילום מסך רשת 13, unsplash)
יוצא העונה האחרונה של האח הגדול שהגיע למקום השלישי והמכובד, יענקי גולדהבר העלה סטורי מיוחד לאחר שמספר הטלפון שלו הופץ לאנשים רבים. יענקי מספר שלא מפסיקים להטריד אותו בשיחות ומבקש "תפסיקו עם זה".
כאמור, יענקי העלה סטורי בו ביקש מעוקבי: "יש המון ילדים וילדות וסתם אנשים שמצלצלים אליי. עכשיו, אני ממש מתנצל אני לא יכול לענות לכל אדם, יש לי עשרות טלפונים ביום ושיחות וואטסאפ, ווידאו, ופייסטיים, אני פחות מתחבר לזה."
יענקי המשיך וביקש מכל אלו שמחייגים אליו, שישלחו הודעה, בקשה לא רגילה מסלב: "אני יכול לענות לכם בכיף, תשלחו הודעה ואני מנסה לענות כמה שאני יכול, אבל השיחות טלפון האלו, זה מאוד מאוד קשה לי עם זה, אז בבקשה, אולי פשוט תפסיקו עם זה״.
כזכור, כחלק מסשן שאלות תשובות שיענקי עשה בעמוד האינסטגרם שלו, הוא רמז בצורה נחרצת כי הוא מעוניין להשתתף בתוכנית ריאליטי נוספת כאשר רמז בתמונה שהעלה את הלוגו של 'גולסטאר', והוסיף לכך את הכיתוב: "מחכה להצעה". אז האם שייע פייגנבוים ואייל גולן ירימו את הכפפה? כפי שאומר גולן באחד משיריו, ימים יגידו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המשתמט לא אמר שהוא מתגייס לצבא? (ל"ת)
    גיזס 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לערוץ 26 13
    אזרח יהודי 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נכון מאוד תוכנית הראלטי אח הגדול תוכנית מבישה לא חינוכית בית זונות צעקות סגריות רכילות זולה כון שמי מלהק לא מקצועי זה פשוט מגעיל לא מענין זה לגבי ההידרדרות של האוסף לגבי הפרס הכספי פעם האחרונה ממש לא בצדק אפלוי מחלי איך יתכן שסתו שעשתה את התוכנית לא זכתה יובל מעתוק ההסכסכנית ההרכלנית העצלנית שבכול מצב התנשקה חיבקה ישנה במיטה בלילה אים גברים ואת זה אי אפשר למחוק הצופים ראו בליב ינקי היה מספר שתיים אחרי סתו זה לא תקין להבא הרבה לא התחברו לערוץ מסיבה של רמת הדירים מסיבה שניה את מפסקים באמצע של קטע למה זה גם לא בסדר לא נתחבר להבא
    סגור