ויראלי

מנכ"ל אדידס: "קניה ווסט לא התכוון למה שאמר על יהודים"

מנכ"ל אדידס יצא בהצהרה מפתיעה למדי בפודקאסט שהתראיין אליו כשאמר: "אני לא חושב שהוא התכוון למה שאמר ואני לא חושב שהוא אדם רע. זה פשוט הצטייר ככה". זו הייתה התגובה הרשמית של החברה 
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Fox News)
הצהרה מפתיעה מצדו של מנכ"ל אדידס. המנכ"ל ביורן גולדן התראיין לאחרונה בפודקאסט והרעיף מחמאות על קניה ווסט. לטענתו של גולדן, ווסט הוא אחד האנשים היצירתיים ביותר בעולם והסביר שדבריו האנטישמיים לא היו "ממש טובים" ולכן המותג נאלץ להיפרד מהראפר.
עוד הוא הוסיף: "מאוד מצער כי אני לא חושב שהוא התכוון למה שאמר ואני לא חושב שהוא אדם רע. זה פשוט הצטייר ככה". הוא הסביר כי משמעות הדבר הייתה "שהפסדנו את ההשקעה הזו, אחת המוצלחות בהיסטוריה של החברה, עצוב מאוד".
בעקבות דבריו של גולדן, החברה יצאה בהצהרה ל-CNN ומסרה כי עמדתה לא השתנה בנוגע לסיום השותפות עם ווסט. יש לציין כי גולדן נכנס לתפקידו בנובמבר 2022, זמן קצר אחרי שהחברה הפסיקה את הפעילות עם ווסט. 
נזכיר כי לאחרונה ווסט הוכיח שעמדתו שלו גם לא ממש השתנתה. בתחילת החודש פורסם כי הראפר יוציא שיר חדש בשם "ישראל" שכולל התייחסויות חריפות למדינת ישראל ולמורשת היהודית. 

ווסט שיתף פעולה הזמר עם הראפר אל בי באק (Al Be Back), והשיר צפוי לצאת באלבומו של האחרון Dying Near A Charger שיושק בקרוב. בפרומו שפרסם הראפר בחשבון האינסטגרם, נשמע קטע מתוך השיר העוסק במפגש עם השטן ובדמותו התנ"כית של משה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה