ויראלי

המנטליסט הישראלי כובש את ניו יורק: למי קרא את המחשבות?

המנטליסט הישראלי הצעיר שמשרת בצה"ל כמנטליסט הצבאי הראשון הוטס במיוחד לפגישה עם ראש עיריית ניו יורק על מנת לקדם שיתוף פעולה חינוכי עבור בני נוער בעיר. בנוסף קרא את המחשבות לשורת מפורסמים בעיר
מערכת ice | 
נבו אבוטבול (צילום סוכנות שרית ולורנס)

נבו אבוטבול שמשרת בצה"ל כמנטליסט הצבאי הראשון, הוטס במיוחד לפאשן וויק של ניו יורק לסיבוב הופעות ופגישה עם אריק אדמס, ראש העיר של ניו יורק. השניים נפגשו לפני מספר חודשים והחלו לעבוד על שיתוף פעולה חינוכי עבור בני נוער בניו יורק אותו יוביל נבו. 



בין האנשים שפגש נבו באירועים השונים וקרא להם את המחשבות-ג'ונתן צ'באן, החבר הכי טוב של קים קרדשיאן המוכר בכינויו" food god", שחקן ה NBA קארל אנתוני בעל התואר מלך השלשות של הליגה, וראיין גוד (Ryan Good) בעלי מותג ההלבשה המצליח drew house והחבר הקרוב של ג’סטין ביבר.



נבו בן ה18 התגייס לאחרונה לצה"ל לתפקיד המנטליסט הצבאי הראשון, רגע אחרי שסיים סיבוב הופעות ארוך טווח בדובאי עם מופע שנקרא The wonder boy show, בסגנון מופעי ווגאס וברודווי, במהלכו הופיע נבו מול כ-2000 איש מדי סופש- זה היה שיתוף הפעולה התרבותי הראשון בין  ישראלי לקהילה העסקית בדובאי. כבר בגיל 12 נבו הוגדר כיורש של אורי גלר אחרי שכיכב בישראל "גוט טאלנט", ומאז הופיע על כל במה גדולה בישראל, באירועים פרטיים ועסקיים, והתארח בתוכניות הטלוויזיה הגדולות בארה"ב. 
על אף גילו הצעיר, מרצה למבוגרים ואנשי חינוך על פיתוח תחושת מסוגלות והגשמת חלומות, הוא בעל סדרת פודקאסטים בשם Lead it המיועדת לבני נוער.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה