ויראלי

נועה קירל תחת מתקפה: הזוגיות עם דניאל פרץ מזויפת?

אחרי שהמריאה לגרמניה ביחד עם בן זוגה החדש, השוער דניאל פרץ, לקראת החתימה הרשמית בבאיירן מינכן, נועה קירל חוטפת בטוויטר מצייצנית שטוענת שהזוגיות החדשה היא תרגיל יח"צ בלבד: "אתם על זה שדניאל מיוצג אצל רוברטו אז רוברטו בא לנועה ואמר לה לפני חודש ״מה קורה מאמי דניאל במגעים עם באיירן הולך להיות אינטרנשיונל יאללה לחמם מנועים״ וזהו הם יוצאים. חיי האהבה של הבחורה הזאת יותר מתוכננים מקליפות תפו"א בשואה"
תום נחום |  2
נועה קירל (צילום יוטיוב/ נועה קירל)
נועה קירל עוזבת את ישראל, לא לתמיד, רק כדי ללוות את החבר החדש שלה. רגע אחרי שניצח עם קבוצתו מכבי תל אביב 1:4 את צלייה במסגרת האירופית, השוער דניאל פרץ ימריא בעוד כמה שעות לכיוון שדה התעופה בן גוריון, ויעלה למטוס פרטי ששלחה באיירן מינכן, בדרך לחתימה במועדון. עם זאת, יש מי שהרבה פחות מתרשם מהזוגיות החדשה של שני הכוכבים ומהטיסה המשותפת לגרמניה לקראת החתימה הרשמית בבאיירן מינכן, אז האם הזוגיות בין קירל ופרץ היא תרגיל יח"צ בלבד?
צייצנית בשם נעמה הראל בחרה לתקוף את הזוגיות החדשה וספק טענה שמדובר בתרגיל שיווקי בלבד, כאשר כתבה בטוויטר כך: "אתם על זה שדניאל מיוצג אצל רוברטו אז רוברטו בא לנועה ואמר לה לפני חודש ״מה קורה מאמי דניאל במגעים עם באיירן הולך להיות אינטרנשיונל יאללה לחמם מנועים״ וזהו הם יוצאים. חיי האהבה של הבחורה הזאת יותר מתוכננים מקליפות תפו"א בשואה".
 
על פי יפעת הללי, בעוד שלשוער מכבי תל אביב נמסר כי הוא יכול לצרף חמישה מלווים ביחד איתו לטיסה ובני משפחתו צפויים להמריא לגרמניה להיות איתו ברגע הגדול בקריירה. מתברר שגם נועה קירל תצטרף.
אבל האם גרמניה בכלל מחכה לנועה קירל? מגזין בילד הגרמני רוכב על גל השמועות על זוגיות בין קילר לבין שוער מכבי תל אביב בעבר ושוער באיירן מינכן בעתיד דניאל פרץ. במגזין ערכו כתבה נרחבת על הגעתו של פרץ לגרמניה.
בבילד כתבו: "מדורי הרכילות בישראל עוסקים בנושא אחר בהקשר של פרץ - הזוגיות לכאורה עם קירל בת ה-22. האם לא רק שוער חדש מגיע למינכן, אלא גם כוכבת מוזיקה? נועה הגיעה למקום השלישי באירוויזיון במאי האחרון, 23 מקומות לפני גרמניה."
כזכור, השניים נצפו פעמיים בארוחת ערב משותפת, דבר שהעלה את הרעיון שהם מתחילים במערכת יחסים זוגית. חלק מהסיבה לכך נעוץ בפרידה של קירל ותומר הכהן, שהתרחשה שבוע אחד לפני בלבד. קירל מצידה טענה בריאיון לגיא לרר כי: ״אין בויפרנד עדיין, אני לא שם״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האמת שחיבבתי אותה עד למקרה הזה (ל"ת)
    ניר 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    רק נטולת מוח יכולה להשתמש במושג תפוחי אדמה ושואה
    במבי 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ככה זה שאנשים מקנאים באנשים שיש להם חיים . אני גם הייתי מתחילה איתו אם הייתי 35 שנה פחות
    סגור