ויראלי

הצל נגד נטע ברזילי: "נכנס מאוזן אחת ויוצא מהשנייה, שונא צביעות"

יואב אליאסי לא אהב את הנאום של זוכת האירוויזיון אמש בהפגנה בקפלן, בו דיברה על רמיסת זכויות אדם: "אני אוהב אמנים שמביעים עצמם פוליטית אבל זה מרגיש כמו זלזול. פגעת מאוד בחלק גדול מהאנשים שאהבו אותך"
מערכת ice |  9
הצל נגד נטע ברזילי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, אבשלום ששוני)
אחרי שתקף את אנה ארונוב שהתבטאה נגד הממשלה, "הצל" יואב אליאסי עובר לקורבן הבא: זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, שנאמה אמש בהפגנת המחאה בקפלן.
בנאומה בהפגנה אמרה בין היתר ברזילי: "אנחנו שומעים יום-יום על מקרה אלימות והדרה של נשים, על מקרה אלימות כנגד להט"בים, לא ייתכן שניסע אחורה, לא ייתכן שירמסו פה זכויות אדם".

הצל הגיב הבוקר בחשבון האינסטגרם שלו בפוסט ארוך ומפורט בו טען כי רומסים בישראל זכויות אדם באכיפה בררנית. "וואו הפתעת נטע", פתח וכתב הצל", לא לכל אחד יש את האומץ לעלות לבמה ולדבר על איך רומסים כאן זכויות אדם באכיפה בררנית בגלל אזור מגורים, צד פוליטי ומוצא. זה באמת חשוב. אני מאוד מקווה שדיברת על איך גרפיטי של 'עם ישראל חי' שעשה מתנחל זה פשע שנאה שגורר מעצר מנהלי ללא זכויות, אבל גרפיטי של "מוות לביבי" שעשה איש 0מאל זה חופש הביטוי שגורר מחיאות כפיים.
"איך מתנחל במצב קשה שחיסל את המחבל שפתח לו את הגולגולת בלינץ' נגרר לבית משפט מתוך בית החולים כשהוא לא מתפקד וסופג עשרות ערעורים של הפרקליטות כדי שיישאר במעצר, שמחפשים שעיר לעזאזל, והמחבלים שעשו עליו את הלינץ' משתחררים ללא שום ערעור ובעיה.
"איך נערה דתיה בת 14 הוחזקה ימים ארוכים במעצר על חסימת כבישים אבל כשמפגינים קפלן עושים את זה, הם משתחררים באותו היום כגיבורים.
"איך לשוטר מותר להשפריץ עם מכתזית לפרצוף של שני קשישים חרדים ולהעיף אותם קילומטר ואף אחד לא יגיד מילה ושוטר שמעז להשפריץ טיפה של מים על חוסמי הכבישים מקפלן צריך עורך דין צמוד.
 
"או אולי דיברת על זכויות הנשים שנרמסות, על ההתקפה האלימה של מאי גולן ואמא בת ה-80, על האיחולים לאונס ורצח של אשת ראש הממשלה, על הנשים הקשישות בדרום תל אביב שכלואות בבתיהם מפחד להיאנס על ידי מסתננים.
"או אולי דיברת על איך הפרקליטות לא מעמידה לדין על הריגה והפקרה רופאה פריבילגית שפגעה, הרגה ונמלטה בילד אתיופי בן 4. או אולי על זה שבמדינה דמוקרטית הרוב מצביע ובוחר ובסוף מי שמחליט עבורם ועבור הממשלה הנבחרת מה יהיה מה יקרה ואיך, זה בג"צ ואין שום דרך לערער על ההחלטה או להחליף את המחליטים (זאת דמוקרטיה?).
"אז על איזה זכויות שנרמסות דיברת?? עזבי נטע, שנינו יודעים כשכל מה שרשמתי לא רלוונטי עבורך ונכנס מאוזן ויוצא מהשניה וחבל מאוד. מה שכן, כולנו כאן הרענו לך, הערצנו אותך, הערכנו אותך, והיינו כל כך גאים בך והיית עבורנו סמל רגע של נחת. אני אישית אוהב אמנים שמביעים את עצמם פוליטית אבל אני ממש לא אוהב צביעות. וכשלוקחים חלק בהפחדה, ניסיון הפיכה אנטי דמוקרטי ופיצול והריסה של המקום הזה שנקרא ישראל, זה מרגיש כמו זלזול.
 
"לדעתי טעית ופגעת מאוד בחלק גדול מהאנשים שאהבו אותך. זהו אמרתי את שלי תעשי מה שאת מוצאת לנכון זה שלך. המשך שבוע טוב", חתם הצל.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    הצל כזה בכיין וסכסכן
    אבי 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש רעיל
    סגור
  • 7.
    מלך
    עמי 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יופי של תגובה אמת לאמיתנ פשוט יש מי שמתעלם ממנה כי הסיבה היא הרצון להפיל את הממשלה שנבחרה דמוקרטית הדרך דיקטטורית
    סגור
  • 6.
    כבר לא אוהד אותך זה נגמראת מצדדת באנרכיסטים (ל"ת)
    אבי 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    קוקוריקו
    מתי 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    התרנגולת שבאה בכיף לשוחט.השוחט מאושר תרנגולת בריאה בגוף .בראש קוקו
    סגור
  • 4.
    נטע אכזבה
    ישראלי 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מהיום קשה יהיה לי לשמוע את שירייך וחבל בקיצור עלא מעאק
    סגור
  • 3.
    נו עוד אידיוט
    אברהם 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אוהבים אותך נטע
    סגור
  • ואתה גאון
    ישראלי 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לך תעשה חמוצים
    סגור
  • 2.
    וואי, וואי
    נונה 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הצל חוזר על אכלו לי שתו לי, לך תעלה על בימת קפלן ותבכה על אפליה. למה אתה כשאר הימנים תמיד קובלים על אי צדק ומסכנות ולא עושים מאומה לשנות לטוב.
    סגור
  • 1.
    נטע
    יושר 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כמה שאתה צודק השמאל הוא הגזען במדינת היהודים השמאל שגרים בבתי האבן של ערבי 1948 בירושלים בעין הוד ביפו ועכו כמה צביעות
    סגור