תרבות ופנאי

נטע ברזילי הפתיעה בהפגנת המחאה: "חייבת ללכת עם האמת שלי"

הזמרת נאמה אמש בהפגנת המחאה בקפלן נגד המהפכה המשפטית: "ההורים שלי מפגינים פה כל שבת", גילתה, "לא ייתכן שיירמסו פה זכויות אדם". וגם הודתה: "ההחלטה לנאום לא היתה פשוטה"
מערכת ice |  3
נטע ברזילי בהפגנת המחאה בקפלן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
זוכת האירוויזיון נטע ברזילי עם "טוי", היתה כוכב הפגנת המחאה נגד המהפכה המשפטית אמש ברחוב קפלן בתל אביב, שעמדה בסימן נשים. רק נואמות היו אמש במחאה, בעקבות אירועי הדרת הנשים לאחרונה.
ברזילי, ששרה על הבמה את המנון "התקווה", הודיעה עוד לפני ההפגנה כי לא תבצע שירים נוספים כפי שתכננה, בעקבות הפיגוע הקשה אתמול (שבת) בחווארה. בסטורי באינסטגרם שלה כתבה על ההחלטה להופיע: "תודה לכם על כל הודעות התמיכה שאני מקבלת מכם מאז הבוקר. זו החלטה לא פשוטה אבל אני חייבת ללכת עם האמת שלי".

על הבמה אמרה ברזילי: "אבא שלי ואמא שלי באים לפה כל שבת. ההורים שלי חינכו אותי על אהבת הארץ וכבוד האדם וחופש הביטוי. ואין סיכוי שאני משאירה אותם לבד ומאכזבת אותם".
 
"עם ישראל אהוב שלי, אנחנו עוברים ימים לא קלים", הוסיפה, "שני ישראלים נרצחו היום בחווארה ואני רוצה לשלוח אהבה למשפחות ותנחומים. אנחנו שומעים יום-יום על מקרה אלימות והדרה של נשים, על מקרה אלימות כנגד להט"בים, לא ייתכן שניסע אחורה, לא ייתכן שירמסו פה זכויות אדם, אני רוצה להצדיע לכם שאתם נלחמים על הדמוקרטיה היקרה הזו. ג'ימי הנדריקס אמר פעם שכשכוח האהבה יגבר על אהבה לכוח יהיה לנו שקט".
 
בסיום דבריה התחבקה ארוכות עם שקמה ברסלר, ממובילות המחאה. בכך מצטרפת ברזילי לאמנים נוספים שהופיעו על במת המחאה בקפלן בחודשים האחרונים, בהם יהודית רביץ, עברי לידר, רן דנקר, אפרת גוש, קורין אלאל גלי עטרי, חמי רודנר ועוד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יודעת איפה מרוחה החמאה
    אחת העם 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין מקום בביצה לדעה אחרת
    סגור
  • 2.
    משקל
    שלמה 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הרבה משקל יש לדבר
    סגור
  • 1.
    האמת
    ח ד 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האמת שלך שאת לא מבינה למה גררו אותךחבל
    סגור