ויראלי

טהוניה רובל הושפלה ברשת: "אבא שלך כבר יטפל בך"

עוקב אחד כתב לכוכבת הריאליטי: "תגידי, גברת טהוניה, אין לך טיפה של בושה? עוד לא שלושים לאבא שלך, ואת מעלה סרטון שלך עם בגד ים חושפני? מזעזע. לפני יומיים דיברת על ההתקרבות שלך לדת. אבא שלך כבר יטפל בך כמו שצריך מהשמיים"
מערכת ice | 
טהוניה רובל מתפרקת (צילום אינסטגרם @tahuonia)
טהוניה רובל מנסה לחזור לשגרה, אחרי שחוותה טרגדיות קשות בחייה תוך זמן קצר, כאשר בהפרש של ימים בודדים נפטרו אחותה ולאחר מכן אביה. אמש (שלישי) היא ניסתה לשנות אווירה והעלתה סטורי מחויך עם בתה טליה, עד שעוקב אחד מצא לנכון לעלוב בה.
אותו אדם כתב: "תגידי, גברת טהוניה, אין לך טיפה של בושה? עוד לא שלושים לאבא שלך, ואת מעלה סרטון שלך עם בגד ים חושפני? מזעזע. לפני יומיים דיברת על ההתקרבות שלך לדת. אבא שלך כבר יטפל בך כמו שצריך מהשמיים".

עוד נכתב: "עזבי את כל הצער והבושה שהוא סבל ממך כל השנים". את לא לומדת לקח, ואין לך טיפה של כיבוד הורים, שלא נדבר על הכבוד העצמי. הכי גרוע שלך שאת עושה את ההצגות שלך לכל מיני גורמים. הלוואי שהיית יכולה לראות מה עשיתי עם הרוק, האצבע וכף היד. עכשיו, כרגיל, תמחקי את התגובה שלי. ולא יפה לך צהוב, והילדה יפה כמו אבא שלה".
רובל התייחסה בזעם: "האמת שמזמן שאני לא קוראת טוקבקים, ומדי פעם יוצא לי לקרוא", התוודתה. "אם לומר את האמת, אני גם לא מייחסת חשיבות לטוקבקים כי אלה אנשים קטנים שמנסים לעשות רע כי רע להם, ולכן לא מתייחסת. נתקלתי בטוקבק העלוב הזה, כל כך עלוב שהחשבון פיקטיבי. אז אם אתה רואה את הסטורי הזה, אדון אותך לכף זכות ואאחל לך בריאות הנפש והגוף. תהיה בטוח שאבא שלי גאה בי, במי שאני, ובמה שאני".
עוד הוסיפה: "ולכל אותם אנשים שמפזרים רע ברשתות – אם אין לכם משהו טוב לכתוב, פשוט אל תכתבו. זה יעשה קודם כל טוב לכם, וגם לא תפגעו באחר. אנחנו רגע לפני חודש אלול, חודש הסליחות, אז אנא תשקלו צעדים לפני שאתם עושים אותם. נשיקות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה