ויראלי

גל גדות באקזיט של מיליונים? וונדר וומן חוזרת לחיים

אחרי שהפקת הסרט הוקפאה לפני כחצי שנה, הכוכבת הישראלית גל גדות חושפת בראיון ש'וונדר וומן 3' חוזרת לחיים: "ממה ששמעתי מג'יימס גאן ופיטר ספרן שאנחנו הולכים לפתח את וונדר וומן 3 ביחד". וגם: מה היה שכרה של גדות בסרט הקודם?
מערכת ice | 
גל גדות וונדר וומן (צילום אילוסטרציה AI)
כחצי שנה אחרי שהוחלט להקפיא את הפקת הסרט השלישי של 'וונדר וומן' בכיכובה וכמו כן, אחרי שצצו דיווחים רבים על כך שאיבדה את תפקיד וונדר וומן ושהתקבלה החלטה להחליפה, טענה שבעקבותיה גם נטען כי היא שוקלת תביעה נגד חברת ההפקה הענקית 'האחים וורנר', נראה שהדברים מתחילים להסתדר מחדש מבחינת הכוכבת הישראלית גל גדות, שאחרי שקיבלה הודעה שתקבל כוכב על שמה בשדרת הכוכבים בהוליווד, חשפה כי 'וונדר וומן 3' בכיכובה עתיד בכל זאת לצאת לדרך ונמצא בשלבי הפיתוח של הסרט.
גל גדות התראיינה למגזין 'קומיקבוק' וסיפרה על ההתפתחויות החדשות בנושא הסרט השלישי של 'וונדר וומן': "אהבתי לשחק את וונדר וומן, זה כל כך קרוב ויקר לליבי. ממה ששמעתי מג'יימס גאן ופיטר ספרן שאנחנו הולכים לפתח את וונדר וומן 3 ביחד".

אגב, מדובר גם במהלך שעתיד להכניס לגדות לא מעט כסף, כאשר על פי הדיווחים בתקשורת בהוליווד, על השתתפותה בסרט 'וונדר וומן: 1984' גדות קיבלה שכר של כ-10 מיליון דולר, כאשר הציפייה היא לשכר גבוה אף יותר אם וכאשר באמת תצא לדרך הפקה לסרט השלישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה