ויראלי

כוכבת האח הגדול ובן הזוג מפתיעים: זה מה שעשו

אחרי שהחליטה לפרוש ולעזוב את בית 'האח הגדול', הדיירת לשעבר לין אלפי נפגשה עם בן זוגה שהכירה במסגרת התוכנית, רוי רייניש, כאשר השניים החליטו לעשות קעקוע משותף של תות, זאת לאחר שכינו זה את זו 'תות' במהלך השהות המשותפת בבית
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)

אחרי עוד טלטלה בריאליטי הדגל של רשת 13 ״האח הגדול״, כאשר אחת הדיירות המועמדות העיקריות לזכייה, לין אלפי, הודיעה כי הוא פורשת מהתכנית ועוזבת את הבית אחרי 46 ימים בלבד, בשבת היא הסבירה בדיוק מה היה הגורם, כאשר לין כבר נפגשה עם מי שהיה בן זוגה בבית האח הגדול, רוי רייניש, והשניים פרסמו תמונה זוגית מרגשת שעלתה לסטורי של רייניש, שגם הוסיף שני לבבות אדומים, בעוד בהמשך שניהם החליטו גם לעשות קעקוע משותף וקעקעו תות על רגלם, זאת לאחר שהכינוי שלהם אחד לשנייה במהלך השהות בבית היה 'תות'.


הקעקוע המשותף של לין ורוי (הסטורי של לין אלפי - אינסטגרם)

לין אלפי ורוי רייניש בתמונה זוגית (הסטורי של רוי רייניש - אינסטגרם)
כזכור, באשר לפרישתה אלפי כתבה באינסטגרם שלה כך: "אני קודם כל רוצה להגיד תודה רבה מכל הלב לכל מי שתומך בי. זה עושה לי כל כך טוב על הלב לראות את כל האהבה שלכם, צחקתם איתי, בכיתם איתי, כעסתם, רקדתם, והמון פעמים גם שרתם איתי. הניצחון שלי היה זה שהתבגרתי ולמדתי על עצמי המון, כי גם חודש וחצי זה לא קצת. לקחתי את מה שרציתי לקחת איתי הביתה, ובנקודה שהרגשתי שזה הזמן שלי לעזוב, אז גם זה קרה. אני באתי לבית 'האח הגדול' הכי אמתית, מהלב, באתי ליהנות ולחוות".
 


עוד היא הוסיפה, בניגוד לרבים מהדיירים שיצאו או הודחו וביקרו בחריפות את התכנית וקברניטיה: "אין לי שום מילה רעה על ההפקה, על הליהוק, או על הפורמט. ידעתי לאן אני נכנסת, ועשיתי זאת בגדול".
 



לסיום הסבירה:  "המצב שלי בבית בזמן האחרון לא היה הכי נוח. מצבים שלפעמים היו מסתכלים על הצלחת שלי, ושיח לא תמיד נעים, שגם היה חלק מסיבת העזיבה שלי. אבל זה בית 'האח הגדול'. ומי שלא היה בפנים, לא יבין לעולם. ומעבר לזה, היו את הסיבות שהרגשתי שמיציתי, שעשיתי את שלי, וזה הניצחון הכי גדול שלי".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זוג יפה וחמוד
    גיא 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחל לכם בהצלחה
    סגור