ויראלי

עידו חג'ג' מציג: המשרדים החדשים שרכש ב-233 מיליון שקל

עידו חג'ג' חשף כי נכנס רשמית למשרדים שלו בלונדון, אותם רכש לפני כשנתיים תמורת 233 מיליון שקל, ונמצאים במיקום מטורף בעיר הבירה של אנגליה. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
עידו חגג (צילום אינסטגרם)
עידו חג'ג', איש העסקים המצליח, רכש לפני כשנתיים משרדים חדשים בלונדון, בפנינה החמה ביותר שיש לעיר האנגלית להציע, מעל תחנת הרכבת התחתית של הולבורן באזור ניו אוקספורד, תמורת 52 מיליון ליש"ט (כ-233 מיליון שקל).
אתמול (חמישי) עידו חג'ג' חשף רשמית עם סטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו את המשרדים החדשים, אליהם נכנס באופן רשמי. המבנים עברו שיפוץ בתקופה האחרונה, וכעת הוא הסתיים בהצלחה. המשרדים כוללים קומת מסחר תחתונה ו-7 קומות משרדים. שטח המבנה עומד על כ-67.7 אלף רגל רבוע (כ-7,000 מ"ר) ונקנה מידי חברת השקעות הנדל"ן הבריטית אפרירוס (Aprirose).
כזכור, רק לאחרונה השלים עידו חג'ג' עסקת ענק על סך של 95 מיליון שקל, אחרי שרכש אחוזה מפוארת בכפר שמריהו, שנמצאת בשלבי הסיום של בנייתה. בתוך כך, חג'ג' החל לאחרונה בקריירה מסקרנת במיוחד לאחרונה, אחרי שכתב שיר לזמר אדיר גץ, השיר החדש אותו מבצע אדיר גץ נקרא "בסוף אנחנו נתחתן", כאשר את המילים לשיר כתב אדיר גץ יחד עם עידו חג'ג' כאמור.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה